خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌ در گفت‌وگو با ایلنا:

منعی برای حضور در انتخابات شورای شهر ندارم/ اولویت‌ام مبارزه با فساد است

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۵۳۵

مدیر مسئول سایت معماری‌نیوز گفت: اولویت من در شورای شهر مبارزه با فساد است که متاسفانه در برخی نهادها از جمله شهرداری وجود دارد.

یاشار سلطانی؛ افشا کننده تخلفات شهرداری در واگذاری املاک به برخی افراد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص احتمال رد صلاحیت‌اش در انتخابات شورای شهر تهران خود اظهار داشت: پرونده من در دادسرا باز است و هنوز هیچ حکمی اعلام نشده و تا وقتی که حکم قطعی صادر نشود و دادگاه تجدیدنظر آن را تایید نکند منعی برای حضور من در انتخابات وجود ندارد.

مدیر مسئول سایت معماری‌نیوز ادامه داد: در حکم نهایی نیز باید محرومیت من از فعالیت‌های اجتماعی قید شود البته من سوءپیشینه خود را هفته آخر سال از دادسرای رسانه گرفتم.

او در خصوص اینکه آیا در لیستی قرار دارد یا خیر گفت: تا به امروز از سوی هیچ گروهی برای حضور در لیست با من صحبتی نشده و قصد دارم به صورت مستقل در انتخابات شرکت کنم.

سلطانی تصریح کرد: اولویت من در شورای شهر مبارزه با فساد است که متاسفانه در برخی نهادها از جمله در شهرداری وجود دارد . در حال حاضر درآمد پایدار مهم‌تر از هر چیز است بعد از آن انحراف در قراردادها و یک سری از مجوزها همچون برج‌سازی‌ها شهر را نابود کرده است.

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد: افرادی باید در شهرداری قرار بگیرند که خوشنام و پاکدست باشند و برای شهر برنامه داشته باشند. من ٧ سال است نقد مدیریت شهری را به صورت تخصصی دنبال می‌کنم.

سلطانی در خصوص وضعیت سایت معماری‌نیوز گفت: سایت هنوز فیلتر است و گفته‌اند چون هنوز پرونده باز است امکان رفع فیلتر وجود ندارد اما من سعی خودم را می‌کنم هرچند بعید می‌دانم تا قبل از انتخابات اتفاق خاصی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز