خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر:

ثبت‌نام نوه آیت‌الله منتظری، معاون احمدی‌نژاد و برخی روزنامه‌نگاران در انتخابات شورا

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۴۰۹

آخرین روز ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با ثبت‌نام مسجد جامعی، شجاع‌پوریان و دنیا مالی سه تن از اعضای کنونی این شورا آغاز و با خودداری شیبانی، حافظی و آباد سه تن دیگر از اعضای کنونی از ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران پایان یافت.

۲۲:۵۱؛ خودداری شیبانی، حافظی و آباد از ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران

ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران به پایان رسید و سه عضو کنونی شورا در این انتخابات ثبت‌نام نکردند. از ۳۱ عضو کنونی شورای شهر تهران، ۲۸ نفر ثبت‌نام کرده و سه نفر از آنان یعنی عباس شیبانی، رحمت‌الله حافظی و معصومه آباد به ستاد ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نرفتند.

۲۲:۳۳ ؛نام‌نویسی۲هزار و ۹۳۴ داوطلب تا ساعت ۲۲:۳۰ در انتخابات شورای شهر تهران

علی جنگروی رییس اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: طبق آخرین آمار ستاد فرماندهی حوزه تهران، ری و شمیرانات، تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه، ۲هزار و ۹۳۴ نفر تا این لحظه نام‌نویسی کرده‌اند که ۸۶۷ نفر از این تعداد امروز ثبت‌نام شده‌اند.

 

۲۱:۳۰؛بسته شدن درب فرمانداری بر روی داوطلبان

با وجود آنکه ستاد انتخابات کشور اعلام کرده بود، داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۲۲ برای ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به فرمانداری‌ها مراجعه کنند، دقایقی پیش و حدود ۴۵ دقیقه مانده به ساعت اعلامی، درب‌های فرمانداری تهران به روی داوطلبان بسته شد.

 ۲۱:۲۳؛ نام‌نویسی واعظ معروف تهران

حجت‌الاسلام ناصر نقویان در آخرین ساعت ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر با حضور در فرمانداری در این انتخابات نام‌نویسی کرد. او در نشست خبری خود گفت که ۹۰ درصد زنان شاغل بخاطر مشکل معیشت کار می‌کنند نه بخاطر عشق به کار و برای حضور در لیست‌های انتخاباتی، به اصلاح‌طلبان نزدیکی فکری بیشتری دارم.

 

۲۱:۱۶؛ثبت‌نام مدیر روابط عمومی بانک سرمایه

ناهید مونسان مدیر روابط عمومی بانک سرمایه به حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران نام‌نویسی کرد.

۲۰:۵۴؛ ۲هزار و ۷۹۶نفر در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرده‌اند

علی جنگروی با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجموع  ثبت‌نام کنندگان از سی اسفند تا امروز ۲ هزار و ۷۹۶نفر  بوده است.

۲۰:۵۰؛همسر معاون رییس جمهور نامزد انتخابات شوراها شد

حمید آیتی همسر شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در فرمانداری در انتخابات شورای شهر تهران نام نویسی کرد. آیتی حقوقدان و رییس پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری است.

۲۰:۳۰؛روزنامه‌نگار پارلمانی داوطلب انتخابات شورای شهر

آمنه شیرافکن از روزنامه نگاران نشریات اصلاح‌طلب در ساعت‌های پایانی ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در فرمانداری حاضر و برای شرکت در این انتخابات نام‌نویسی کرد.

۲۰:۲۸؛ ثبت‌نام بیش از ۲۵۸ هزار نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

پورعلی مطلق، دبیر ستاد انتخابات کشور در خصوص آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت ۱۹:۳۰ روز پایانی ثبت نام، گفت: کل ثبت‌نام تا زمان تهیه گزارش ۲۵۸ هزار و ۹۹ نفر؛ شامل ۱۵ هزار و ۵۶۶ زن و ۲۴۲ هزار و  ۵۳۳ مرد است.

۱۹:۵۶؛ ثبت‌نام سخنگوی سابق شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها

الهام فخاری امروز باحضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۱۹:۱۲؛ نوه آیت‌الله منتظری نامزد انتخابات شورای شهر تهران شد

حامد منتظری فرزند حجت الاسلام احمد منتظری و نوه مرحوم آیت الله العظمی حسینعلی منتظری با حضور در فرمانداری برای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران نام نویسی کرد.

۱۸:۵۴؛نامزدی معاون پارلمانی احمدی‌نژاد در انتخابات شورای شهر

لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران و معاون پارلمانی دولت احمدی‌نژاد عصر امروز با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شورای شهر ثبت‌نام کرد.

۱۸:۴۳ ؛بازدید معاون قضایی دادگستری از ستاد ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران

مسعود ستایشی، معاون قضایی دادگستری استان تهران و رییس کمیته حقوقی استانداری تهران با حضور در فرمانداری تهران از ستاد ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش بازدید کرد.

۱۸:۴۱ ؛مینو خالقی: کاندیدای انتخابات شورای شهر نمی‌شوم

مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به گمانه زنی‌ها درباره حضورش در انتخابات شورای شهر، گفت: صحبت‌ها و توصیه هایی برای  کاندیداتوری من در انتخابات شورای شهر تهران وجود داشت که در نهایت جمع‌بندی من به گونه دیگری بود.

۱۷:۰۶؛نام‌نویسی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه

اسماعیل شجاعی با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۱۶:۴۹؛ ثبت‌نام ۲۴۴۱ نفر در انتخابات شورای شهر تهران/ درب فرمانداری ساعت ۲۲ بسته می‌شود

علی جنگروی؛ سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران، در جمع خبرنگاران گفت: از روز اول ثبت‌نام تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز، ۲۴۴۱ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد، ۴۵۴ نفرشامل ۳۶۹ نفر مرد و ۸۵ نفر زن امروز ثبت‌نام کرده‌اند. درب فرمانداری ساعت ۲۲ بسته می‌شود، ولی ثبت‌نام افرادی که داخل فرمانداری هستند، تا ساعت ۲۴ انجام می‌شود.

۱۶:۳۹؛ثبت‌نام معاون مستعفی وزیر ورزش در انتخابات شوراها

مناف هاشمی؛ معاون مستعفی توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ‏ورزش بعداز ظهر امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نام‌نویسی کرد.

۱۶:۳۰؛بازیگر سینما و تئاتر نامزد انتخابات شوراها شد

مرتضی کاظمی از بازیگران سینما و تئاتر با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۱۶:۱۶؛ نام‌نویسی مدیر سایت انصاف‌نیوز در انتخابات شورا شهر

علی‌اصغر شفیعیان عصر امروز با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۱۶:۰۲؛رییس ستاد جوانان روحانی در انتخابات نامزد انتخابات شوراها شد

سعید الله‌بداشتی روزنامه‌نگار و از جوانان فعال سیاسی اصلاح‌طلب عصر امروز با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد و در جمع خبرنگاران گفت که با بحران تربیت مدیران جوان مواجه‌ایم.

۱۵:۵۹؛ثبت‌نام نماینده سابق کاشان در انتخابات شورای شهر تهران

عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس نهم، و از جمله معدود نمایندگان اصلاح طلب و اعتدال گرای دوره نهم مجلس شورای اسلامی بود که به دلیل ردصلاحیت از شرکت در انتخابات مجلس دهم بازماند، در انتخابات شورای تهران نام‌نویسی کرد.

۱۴:۳۱ ؛نامزدی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در انتخابات شورای شهر

مجید فراهانی در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام و پس از آن در جمع خبرنگاران اعلام کرد که قالیباف شهر سوخته را تحویل شورای شهر بعدی می‌دهد

۱۴:۱۶؛افشین علا نامزد انتخابات شورای شهر شد

افشین علا از شاعران معاصر، صبح امروز ششم فروردین‌ماه با حضور در فرمانداری در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۱۳:۳۲ ؛همراهی یکی از داوطلبان انتخابات شورای شهر از سوی عبدالرضا هلالی

عبدالرضا هلالی ظهر امروز در فرمانداری تهران و در محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران حاضر شد. او در واکنش به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه قصد نامزدی در انتخابات شورای شهر را دارد، اعلام کرد که یکی از دوستانم را که قصد شرکت در انتخابات دارد، همراهی می‌کنم.

۱۲:۵۹؛فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تا ساعت ۲۴ امروز از داوطلبان ثبت‌نام می‌کنند

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۵ خود اعلام کرد: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، با هماهنگی روسای ستاد انتخابات استان‌ها تا ساعت ۲۴ امروز از داوطلبان ثبت‌نام بعمل می‌آورند.

۱۲:۴۲؛ افشای اطلاعات اشخاص در بررسی صلاحیت‌ها ممنوع است

سید سلمان سامانی؛ سخنگوی وزارت کشور  در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شورای شهر تهران با تاکید براینکه در بررسی صلاحیت نامزدهای شورای شهر مرّ قانون رعایت می‌شود، گفت: بررسی صلاحیت‌ها باید طبق قانون کاملا محرمانه انجام شود و افشا هرگونه اطلاعات تحت هر شرایط ممنوع است.

 

۱۱:۵۸ ؛نامزدی دبیرکل جمعیت زنان نواندیش در انتخابات

فاطمه راکعی دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۱۱:۰۳؛ بازدید وزیر کشور از ستاد ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران

عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در فرمانداری تهران از ستاد ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران بازدید و در جریان روند ثبت‌نام قرار گرفت.

۱۰:۵۲ ؛وزیر تعاون دولت اصلاحات نامزد انتخابات شورای شهر شد

صبح امروز علی صوفی با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کرد. او در انتخابات مجلس دوره دهم، رییس ستاد اصلاح‌طلبان در شهر تهران بود.

۱۰:۳۹؛ نام‌نویسی افشا کننده تخلفات شهرداری در واگذاری املاک

یاشار سلطانی با حضور در فرمانداری در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد. او مدیر سایت معماری نیوز بود که پس از افشای واگذاری املاک از سوی شهرداری تهران به برخی از اعضای شورا و مدیران و کارمندان شهرداری مدتی در بازداشت بود.

۱۰:۳۶ ؛ثبت‌نام شهردار احتمالی اصلاح‌طلبان برای تهران

محسن مهرعلیزاده با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد. از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران یاد می‌‌شود.

۱۰:۲۲ ؛بازدید رییس سازمان ثبت احوال از ثبت انتخابات شورای شهر

حمید درخشان نیا (معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور) با حضور در محل فرمانداری از ستاد ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران بازدید و در جریان روند ثبت‌نام قرار گرفت.

۱۰:۱۹؛ الله‌کرم این بار برای ثبت‌نام به فرمانداری آمد

؛ حسین الله کرم که پیش از این در روز نخست سالجاری برای نام نویسی انتخابات شوراهای شهر نیز در محل فرمانداری حاضر شده بود، دقایقی پیش بار دیگر در محل فرمانداری تهران حاضر شد و اعلام کرد که دفعه قبل نام نویسی نکرده و این بار برای این کار به محل نام نویسی نامزدهای شورای شهر تهران آمده است.

۱۰:۱۳؛ ثبت‌نام شجاع‌پوریان در انتخابات شوراها با همراهی عضو هیات رییسه مجلس

ولی‌الله شجاع پوریان صبح امروز با همراهی محمدعلی وکیلی در فرمانداری تهران حاضر و در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

عضو اصلاح‌طلب شورای شهر در نشست خبری خود گفت که شهردار فعلی تهران منتخب اصلاح‌طلبان شورا نیست.

۹:۳۶؛صلاحیت نامزدهای شورای شهر براساس اصل برائت بررسی می‌شود/ وارد نظارت استصوابی نخواهیم شد

علیرضا رحیمی رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران به ایلنا گفت: حضور در رقابت شورای شهر و روستا حق مردم است و هیچ کس نباید از این حق قانونی و حقوق شهروندی به بهانه‌های مختلف منع شود و ممنوعیت‌های بی‌دلیل ایجاد کرد.

۹:۲۸ ؛سروری در انتخابات شوراها ثبت‌نام کرد

پرویز سروری صبح امروز با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نام‌نویسی کرد. سروری که سابقه حضور در مجالس هفتم و هشتم نماینده مردم تهران بود، اکنون رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران است.

۹:۲۱؛ ثبت‌نام۱۹۹۰ نفر  در انتخابات شورای شهر تهران

علی جنگروی؛ رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری تهران گفت: طی روز گذشته و تا ساعت ۲۴ شب گذشته ۶۶۹ نفر در فرمانداری حضور و ثبت نام کردند که  ۵۴۲ مرد و ۱۲۷ زن بودند. در مجموع ۱۹۹۰ نفر  از روز نخست تا کنون برای پنجمین دوره شورای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

۹:۱۶؛ دنیامالی نامزد انتخابات شوراها شد

احمد دنیامالی (رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران) صبح امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۹:۰۲؛ ثبت‌نام مسجد جامعی در انتخابات شورای شهر تهران

احمد مسجدجامعی صبح امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

پیش از حادثه پلاسکو احمد مسجدجامعی به دلیل ریاست بر کتابخانه ملی از شورا استعفاء داده بود اما به دلیل پیگیری سهل‌انگاری‌هایی که در این حادثه رخ داده بودف استعفای خود را پس گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز