خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد انتخابات تدبیر و توسعه:

جریان انحرافی جایگاهی در بین مردم ندارد/ تشکیل ائتلافی از فعالان تدبیرگرا و انقلابی برای انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۲۸۵

مسئول ستاد انتخابات تدبیر و توسعه از راه‌اندازی ائتلافی بزرگ از گروه‌ها و تشکل‌ها و فعالان تدبیرگرا و انقلابی برای انتخابات خبرداد.

به گزارش ایلنا، رحمان مخاطب  با محکوم کردن جریان انحرافی و هرگونه افراطی گری گفت : آنهایی که با شعارهای فریبنده و غیر ممکن به شعور ملت انقلابی و هوشیار ایران توهین می‌کنند و می گویند مردم ظاهرا از جریان انحرافی خوششان می‌آید، بدانند هرگز با نمایش‌هایی که اخیرا راه انداخته‌اند جایگاهی در بین مردم نخواهند داشت .

مسئول ستاد انتخابات تدبیر و توسعه افزود: هرگروه و جریانی که از مسیر انقلاب و راه شهیدان والامقام خارج شود محکوم به زوال و شکست می باشد و قطعا مردم آنها را طرد خواهند کرد.

مخاطب اعلام کرد: بزودی ائتلاف بزرگی از گروه‌ها و تشکل‌ها و فعالین تدبیرگرا و انقلابی تشکیل خواهد شد تا همراه با مردم بزرگ ایران به مقابله با هرگونه فساد و سوءاستفاده از بیت المال و افشاء و طرد جریانهای انحرافی و افراطی و فریبکار خواهد پرداخت .

او گفت: این ائتلاف بزرگ در سراسر کشور بصورت گسترده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ریاست جمهوری و میاندوره مجلس شورای اسلامی فعال خواهد بود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز