خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌نگاری ایلنا از ستاد انتخابات در فرمانداری تهران؛

از اعتراض یکی از نامزدها به تبعیض قائل شدن عکاس‌ها تا ثبت‌نام جوانان اصلاح‌طلب، زوج‌های جوان و نامزدی دبیرکل جبهه بدهکاران به انقلاب

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۷۰

روز پنجم ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در محل فرمانداری با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه حضور افراد غیر مرتبط با اصول مدیریت شهری، ٣ زوج با همدیگر اقدام به ثبت نام کرده و کاملا جدی از عکاسان و خبرنگاران خواستند که برای آنها تبلیغ کنند.

یکی از این زوج ها تنها یکسال بود که باهمدیگر ازدواج کرده بودند و خانم با تحصیلات علوم اجتماعی خانه دار بود و آقا نیز که کارمند یکی از ادارات دولتی بود با شعار حمایت از حقوق زنان قصد داشت وارد کارزار انتخاباتی شود.

از دیگر حاشیه‌های امروز درگیری یکی از داوطلبان با عکاس ایلنا بود. او با فریاد به مسئول سالن ثبت نام می‌گفت عکاسان باید از من هم عکس بگیرند اینها تبعیض قائل می‌شوند. این فرد سپس به سمت عکاس ایلنا هجوم برد و فریاد می‌زد از من عکس بگیر که در نهایت با مداخله ماموران نیروی انتظامی این شخص از فرمانداری اخراج شد.

دبیرکل جبهه بدهکاران به انقلاب نیز داوطلب شورای شهر تهران شد. اصغر جمالی فرد که هر هفته جمعه‌ها در نماز جمعه تهران مجله خود به اسم والفجر را بین مردم توزیع می‌کند، به خبرنگار ایلنا گفت از ابتدای انقلاب تا حالا من در تمام انتخابات‌ها احساس تکلیف کردم و در آنها کاندید شده‌ام.

او در مورد احتمال رای‌آوری خود گفت این مسئله برای من مهم نیست و حتی یک ریال هم برای انتخابات خرج نمی‌کنم. مهم ادای تکلیفی است که بر روی دوش من است.

فرار الهه راستگو از دست خبرنگاران از دیگر حاشیه‌های امروز بود. او از همان ابتدا که وارد پارکینگ منفی یک فرمانداری برای ثبت نام انتخابات شد دچار اضطراب بود به طوریکه سر خود را پایین گرفته بود و به سرعت به سمت سالن ثبت نام رفت و حتی جواب سلام پرسنل فرمانداری را نداد.

هنگامی که خبرنگاران فهمیدند که او در جایگاه مخصوص داوطلبان برای پاسخ به سوالات حضور پیدا نخواهد کرد سعی کردند در هنگام طی مراحل ثبت نام از این عضو شورای شهر سوال بپرسند اما او ممانعت می‌کرد و مدام اظهار می‌داشت که صحبت نمی‌کنم بروید کنار.

این دستپاچگی سبب شد که او سوار آسانسور خراب شود و برای صحبت نکردن با خبرنگاران پشت خود را به سمت آنها کند غافل از آنکه درب آسانسور خراب است و بسته نمی‌شود. این امتناع راستگو صدای خبرنگاران اصولگرا را نیز درآورد و به او متذکر شدن که این محل یک مکان انتخاباتی است و باید به سوالات ارباب جراید پاسخ داد اما راستگو با داد و فریاد اظهار می‌داشت نمی‌خواهم صحبت کنم بروید کنار.

حضور آقازاده ها امروز نیز ادامه داشت و مدیر عامل سابق تاکسیرانی برای حضور در شورای شهر کاندید شد. میثم مظفر فرزند حسین مظفر رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در انتخابات گذشته، مشاور عالی رییس مجلس، نماینده ادوار و وزیر سابق آموزش و پرورش است که در فرمانداری حضور پیدا کرد.

آقازاده دیگری که امروز به فرمانداری آمد فرزند مرحوم رجایی خراسانی نماینده اسبق ایران در سازمان ملل بود که اعلام کرد که به صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد.

امروز برخی از جوانان اصلاح‌طلب نیز در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام و اعلام کردند در صورتی که در لیست شورای شهر اصلاح‌طلبان قرار نگیرند، از حضور در انتخابات کناره‌گیری خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز