خبرگزاری کار ایران

ثبت نام نزدیک به ۴ هزار نفر در استان اصفهان

۵۱ درصد کاندید شورای شهر/ کاندیداتوری ۳۸۴ نفر در کلان شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۶۰

رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان از نامنویسی سه هزار و ۴۲۷هفتصد و نود و هفت نفر برای نامزدی در پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبرداد.

احمد رضا ضیایی، رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات در استان اصفهان به خبرنگار ایلنا گفت: تا پایان روز پنجم ۳۷۹۷  نفر در کل استان اصفهان ثبت نام کرده‌اند، از این تعداد ۱۹۳۹نفر در حوزه شهری و ۱۸۵۷ نفر برای شرکت در شورای روستاها کاندید شده‌‌اند.

ضیایی با اشاره به مشارکت ۹ درصدی زنان در کل استان،افزود: تا پایان وقت اداری دیروز۳۸۴ نفر در کلان شهر اصفهان برای شرکت در انتخابات شورای شهر کاندید شده‌اند.  همچنین ۵۱ درصد کل ثبت نام کنندگان دراستان اصفهان ،‌کاندیدای شرکت در شورای شهر هستند.

نوروزیان ادامه داد: از ۳۷۹۷نفری که تا پایان روز پنجم در فرمانداری و بخشداری‌های استان اصفهان ثبت نام کرده‌اند، ۸۹۶نفر سابقه عضویت در شوراهای قبلی شهر و روستا داشته‌ و از کل داوطلبان شرکت در شورای شهر تقریبا ۱۴ درصد زن هستند. در شورای روستا ها نیز از ۱۸۵۷ نفری که تا پایان دیروز ثبت نام کرده‌اند فقط ۴ درصد زن هستند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا چند نفر از چهره‌هاى اصلاح طلب و اعتدالگرا که در پنجمین انتخابات شوراى شهر اصفهان تا الان ثبت نام کرده اند به شرح زیر است:

١-لیلا شکوه فر حزب اعتدال و توسعه

٢- مهدى نیکبخت حزب اعتدال و توسعه

٣- على راعى : مستقل و صاحب امتیاز هفته نامه صدا

٤- عباسعلى جوادى : مجمع نیروهاى خط امام

٥- مهرداد جانفزا : حزب کارگزاران سازندگى

٦-کوروش خسروی: سازمان عدالت و آزادى

٧-علیرضا صادقیان : سازمان عدالت و آزادى

٨- آرزو فاطمى : حزب اعتماد ملى

٩- فرید صلواتى: مستقل

١٠- عادل دهدشتى: مستقل

١١- حمزه شفیعى پور : کارگزاران سازندگى

١٢ سعید بلند نظر : مستقل

١٣- احمد زندآور : دبیر حزب مردم سالارى در اصفهان

١٤- محمد حسین قورچانى : حزب کارگزاران سازندگى

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز