خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

نام‌نویسی هزار و ۴۲۷ نامزد انتخابات شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۸۵۳

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از نامنویسی یک هزار و 427 نفر برای نامزدی در پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبرداد.

فتاح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در پایان چهارمین روز از نام‌نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد, یک هزار و ۴۲۷ نفر نامزد این انتخابات شده اند.

او تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرها در کهگیلویه و بویراحمد در پایان چهارمین روز از نامنویسی را ۳۹۲ نفر عنوان که از این تعداد ۳۵۷ نفر مرد و ۳۵ نفر زن هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد نامزدهای نامنویسی شده برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در این استان تاکنون یک هزار و ۳۵ نفر که ۹۸۴ نفر آنها مرد و ۵۱ نفر زن هستند.

محمدی, شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با ۱۰۱ نامزد و روستای مهریان نزدیک به شهر یاسوج با ۱۵ نامزد را شهر و روستای اول در بخش نامنویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان برشمرد.

او از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد خواست نام‌نویسی در فرمانداری ها و بخشداری های استان را به روز پایانی نگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز