خبرگزاری کار ایران

نویسنده،کارگردان، استاد دانشگاه و چهره‌خاص در راه شورای یاسوج!

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۶۱

افراد متفاوت با نگاه‌های مختلف سیاسی و مدارک تحصیلی متفاوت برای حوزه شهر یاسوج ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا ثبت نام چهره‌های شاخص خبر از برگزاری انتخاباتی پرشور در یاسوج می‌دهد. تا میانه چهارمین روز ثبت نام نامزدها  «محمد شهبازی‌پور»  مدیر گروه رشته‌های کامپیوتر و برق در دانشگاه‌های سما و علمی کاربردی، عضو نظام مهندسی استان از سال ۸۷ تا کنون،  مسئول انجمن اسلامی دانشجویی و عضو انجمن علمی دانشجویی دانشگاه بوده است.

یعقوب برفر نخبه علمی استان کهگیلویه و بویراحمد که سه سال پیاپی به عنوان پژوهشگر برتر شناخته شده است نیز  برای حضور در انتخابات شورای شهر یاسوج نام‌نویسی کرده است.

«حمیدرضا فرخان» و «بابک درست» عضو سازمان نظام مهندسی  عضو سازمان نظام مهندسی، فرشید فریدونی از اساتید دانشگاه‌های آزاد، «فرزاد پورابراهیم» کارشناس ارشد شهرداری، «سید علی موسوی» متولد سال ۶۵ و دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی، سرخاب بیننده چهره فرهنگی یاسوج و فرشید چترآذر تهیه کننده و نویسنده صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله چهره‌های دیگری بودند که در انتخابات یاسوج ثبت نام کردند.

زهرا زمانی اولین عضو بانوی شورای شهر یاسوج که در دوره چهارم با اکثریت آرا در صدر قرار گرفت نیز برای این دوره ثبت نام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز