خبرگزاری کار ایران

ثبت ۹۸۳ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کهگیلویه وبویر احمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۴۳

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون ۹۸۳ نفر برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کرده‌اند.

 به گزارش ایلنا  فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره جزییات بیشتر این خبر گفت:  در دو روز گذشته از زمان ثبت‌نام نامزدها، ۹۸۳ نفر در کل استان برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌‎نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۱۲ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر نام‌نویسی کرده‌اند که ۲۴ نفر آنها زن و ۲۸۸ نفر آنها مرد هستند.

وی افزود: برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۷۱ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۳۲ نفر مرد و ۳۹ نفر زن هستند.

ستاد انتخابات‌ کهگیلویه و بویراحمد ازتمامی داوطلبان خواست که برای سهولت کارخود می‌توانند ثبت‌نام‌ اولیه شان را در دفاتر پیشخوان انجام داده و برای ثبت نهایی به فرمانداری‌ها و بخشداری‌هامراجعه کنند.

حضور چهره های شاخص استان

زهرا زمانی عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر یاسوج نیزامروز همزمان با  روز چهارم ثبت نام انتخابات شوراها  با حضور در فرمانداری بویراحمد برای پنجمین دوره این  انتخابات   ثبت‌نام کرد. پیگیری و افتتاح اولین پارک بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله اقدامات ویژه زمانی برای زنان این استان است.

 سرخاب بیننده نیز از چهره های شاخص فرهنگی اجتماعی   یاسوج  و حقو‌قدان  است که روز  گذشته   برای این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرد. بیننده یکی از منتقدین اصلی  مدیریت شهری یاسوج  است.

همچنین تا لحظه تنظیم خبر –پنج شنبه سوم فروردین ماه جاری - ۳۱ نفر در شهر دوگنبدان  و 23 نفر با حضور در فرمانداری گچساران برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نام نویسی کرده اند.نرگس زارعیان نیز تنها زن   گچسارانی است  که برای شرکت در انتخابات این شهر  ثبت نام کرد ه‌است.

 همه تابع قانون هستند

همچنین در خبری دیگر به نقل از کبنا‌‌نیوز رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد  درباره ترکیب هیأت‌های اجرایی، گفت: در ترکیب اعضای هئیت‌های اجرایی انتخابات هم شرایط جغرافیایی و هم طوایف مختلف حضور دارند و این اعضا به آنچه که قانون هست عمل خواهند کرد.وی به این سایت خبری گفت: هیچ فرقی نمی‌کنند که اعضای هئیت اجرایی چه کسی باشد چرا که همه باید به قانون عمل کنند.

 وی به تعداد شعب رای گیری در سطح استان اشاره داشت و افزود: یک هزار و ۱۰۰ شعبه رای‌گیری در استان در روز انتخابات برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

  همچنین ۲۰۷ هیات ‌اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا و ۲۹۷ هیات‌ اجرایی انتخابات ریاست جمهوری را برگزار خواهند کرد. پیش‌بینی می‌شود حدود پنج هزار نفر برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز