خبرگزاری کار ایران

علی‌محمد غریبانی نامزد انتخابات شوراها شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۷۶

یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام و اعلام کرد که اصلاح‌طلبان با یک لیست در انتخابات شرکت خواهند کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌محمد غریبانی صبح امروز با حضور در محل فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

او پس از ثبت‌نام با حضور در جمع خبرنگاران گفت:  در حال حاضر مرد میدان می‌خواهیم تا وارد میدان شود. وقت شعار دادن نیست. من یکی از مدیران بحران کشور، پرکار و تا حدی هم موفق بودم.

غریبانی با بیان اینکه در قانون اساسی کشور به شوراها توجه ویژه‌ای شده  است، ادامه داد: تنها شعاری حرف زدن کافی نیست. بنظر من باید به شورای شهر از دید تخصصی نگاه شود و نباید به آن دید سیاسی داشت. ما در شوراها نیاز به افراد توانمند و متخصص داریم و اگر این افراد سیاسی باشند، منعی ندارد. اگر موضوعات شهری ما حل شود قطعا در مسایل کلی کشور تاثیر گذار است.

استاندار اردبیل در دولت اصلاحات با بیان اینکه در تلاش هستیم لیستی از متخصصین تهیه شود، و باید آنها را به شرکت در انتخابات ترغیب کرد، ادامه داد: جامعه مهندسان باید ترغیب شوند و در این انتخابات نامزد شوند. امیدوارم در تهران جریانات را به گونه‌ای مدیریت کنیم که افراد متخصص به شورای شهر راه پیدا کنند.

او درباره لیست‌ اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها گفت: هنوز به مرحله تصمیم گیری درباره لیست‌ها نرسیده‌ایم  و ارزیابی صورت نگرفته است. بهرحال افراد متخصص و شایسته باید در لیست باشند. در نهایت اصلاح طلبان به یک لیست می رسند و جمع بندی می کنند. ما از اول باید فکر کنیم چه کسی وارد لیست شود و خوب انتخاب کنیم تا شایستگی خودمان را نشان دهیم.

غریبانی گفت: یک تعداد از هنرمندان ورزشکاران بین مردم محبوب هستند اما قضایایی مثل پلاسکو مردم را به سمتی برده که بیشتر به تخصص بیشتر اهمیت می‌دهند و به فکر پیشگیری افتادند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز