خبرگزاری کار ایران

ایلنا از ساری گزارش می‌دهد:

ثبت نام ۳۸ نفر در انتخابات شورای شهر ساری

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۷۵

شهر ساری،‌مرکز استان مازندران شاهد حضور کم رنگ مراجعین برای شرکت در انتخابات دوره پنجم شورای شهر است و مسئولان ثبت نام از داوطلبان این دوره از شوراها ی شهر وروستا ،امیدوارند با پایان تعطیلات رسمی عید نوروز نامزدهای انتخابات برای رقابت به صحنه بیایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین مرتضوی،‌ رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ساری درمورد آمار ثبت نام کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر گفت:در دو روز گذشته تنها  ۱۴ نفر در شهر ساری مرکز استان مازندران برای رقابت در انتخابات شوراهای شهر ورستا ثبت نام کرده‌اند.

مرتضوی افزود: در کل شهرستان ساری تا ساعت ۱۶ دیروز ۲۸۸ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۷۶ نفر روز ۳۰ اسفند و ۱۰۲ نفر دیروز به فرمانداری ساری  و بخش‌های۶ گانه این استان برای ثبت نام مراجعه کرده اند.  

رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ساری با اشاره به اینکه امروز چهارشنبه -دوم فروردین ماه جاری - مراجعینی چندانی برای  ثبت نام در فرمانداری حضور نیافته اند،‌اضافه کرد:  در شهر ساری  از ۳۸ نفری که تا امروز ثبت نام کرده اند فقط ۲ نفر زن بوده و باقی مرد هستند. پیش بینی می‌شود که در روزهای جمعه و شنبه تعداد بیشتری برای ثبت نام حاضر شوند. روز‌های خلوتی داشتیم البته  در روز اول با  استقبال بهتری مواجه  بودیم.

  قابل ذکر است در دوره چهارم هیچ زنی در شورای شهر ساری حضور نداشت. بر اساس گفته‌های مرتضوی از چهرهای سرشناس این شهرستان که برای کاندیداتوری شورای شهر ساری به فرمانداری مراجعه کرده‌اند می‌توان به افراد زیر اشاره کرد:

    علیجان شمشیربند،‌رئیس شورای شهر ساری در دوره چهارم

    مهدی احمدی،‌عضو شورای اسلامی شهر ساری در دوره چهارم

    رضایی،‌عضو شورای شهر دوره سوم

بنا بر اظهارات جعفر قمی دبیر ستاد انتخابات استان مازندران تا دیروز دوهزار و ۱۹۹نفر داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای این استان در سامانه جامع انتخابات ثبت نام کردند که  ۶۰۲نفر از این تعداد سابقه نمایندگی شورا را در کارنامه شان دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز