خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از سومین روز ثبت‌نام انتخابات؛

ثبت‌نام اولین شهردار زن تهران، معاون بقایی،‌ خواننده پاپ و یک آقازاده در انتخابات شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۴۷۹

در سومین روز از ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، برخی از چهره‌ها از جمله فرزند وزیر ورزش، برخی از اعضای فعلی و سابق شورا شهر،‌ یکی از خوانندگان پاپ، اولین شهردار زن تهران و یکی از داوران مطرح فوتبال اقدام به نام‌نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سومین روز از ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران از ساعت هشت صبح در محل فرمانداری تهران آغاز شد.

۱۶:۴۸ نام‌نویسی قطعی ۶۱۵ نفر در پایان سومین روز ثبت‌نام انتخابات شوراهای شهر تهران

علی‌اصغر ناصربخت با اعلام پایان سومین روز ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: تا پایان امروز از ۶۱۵ نفر در فرمانداری تهران ثبت‌نام قطعی انجام شده است. ۵۲۷ نفرد مرد و ۸۸خانم که ۱۷% ثبت‌نام کنندگان خانم هستند.

۱۶:۰۸؛نام‌نویسی مدیرکل سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات

علی باقری بعد از ظهر امروز در سومین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران با حضور در فرمانداری، نام‌نویسی کرد.

۱۵:۰۲؛حضور دومین خواننده در انتخابات شورای شهر تهران

محمدرضا عیوضی از خوانندگان پاپ کشور با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۱۴:۱۵؛نام‌نویسی اولین شهردار زن تهران در انتخابات شورای شهر

زهرا صدراعظم نوری که در سال ۷۵ به عنوان شهردار منطقه هفت تهران مشغول به فعالیت بود، با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای‌شهر ثبت‌نام کرد.

ثبت‌نام اولین شهردار زن تهران، معاون بقایی،‌ خواننده پاپ و یک آقازاده در انتخابات شورای شهر

۱۳:۳۳ ؛استاندار اردبیل در دولت اصلاحات نامزد انتخابات شوراها شد

علی‌محمد غریبانی با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام و اعلام کرد که اصلاح‌طلبان با لیست واحد در انتخابات شرکت خواهند کرد.

۱۲:۴۰ ؛نامزدی معاون بقایی در انتخابات شورای شهر

تهمینه دانیالی که در زمان ریاست محمود احمدی‌نژاد بر شهرداری تهران، معاون اجتماعی منطقه ۶ پایتخت بود و پس از آن مسوولیت معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده داشت، همزمان با سومین روز از ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران، داوطلب شرکت در این انتخابات شد.

۱۲:۲۷؛ثبت‌نام ۵۷۶نفر تاکنون در انتخابات شورای شهر تهران/ ۱۴درصد از داوطلبان خانم هستند

علی‌اصغر ناصربخت درمورد آمار ثبت نام کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: کسانی که تاکنون ثبت‌نام شان قطعی شده ۵۷۶نفر است که از این مقدار ۲۷نفر از نمایندگان ادوار پیشین شورا هستند. از مجموع ۵۷۶نفر ،۱۲نفر دارای مدرک دکتری و ۳۹نفر فوق لیسانس و مابقی مدرک لیسانس دارند. در این میان  شش نفر خانم و  ۲۹نفر آقا، زیر ۳۰سال هستند. تاکنون ۸۵ نفر خانم ثبت نام شان قطعی شده است.

۱۲:۲۴ ؛ثبت‌نام علیزاده طباطبایی

سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری و عضو دوره اول شورای شهر تهران امروز با حضور در فرمانداری تهران اقدام به ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران کرد.

۱۰:۳۲؛نام‌نویسی محمدمهدی تندگویان

محمدمهدی تندگویان از اعضای کنونی شورای شهر تهران دقایقی پیش با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۹:۴۷ ؛ثبت‌نام داور فینال المپیک ۲۰۱۶

علیرضا فغانی با حضور در فرمانداری برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نام‌نویسی کرد.

ثبت‌نام اولین شهردار زن تهران، معاون بقایی،‌ خواننده پاپ و یک آقازاده در انتخابات شورای شهر

۹:۳۶ ؛همراهی فرزند وزیر ورزش توسط دو قهرمان جوان

علیرضا سلطانی‌فر فرزند مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم به همراه بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری المپیک و حسن رنگرز قهرمانی کشتی جهان برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی کرد.

ثبت‌نام اولین شهردار زن تهران، معاون بقایی،‌ خواننده پاپ و یک آقازاده در انتخابات شورای شهر

 

۸:۴۰؛ نام‌نویسی نماینده سابق مجلس

کمال‌ علی‌پور که در مجلس نهم نمایندگی مردم قائمشهر را بر عهده داشت، صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کرد.

 

۸:۳۰؛ ثبت‌نام مجری تلویزیون

در همان دقایق اولیه سومین روز از ثبت‌نام، سید عباس سجادی شاعر و مجری برنامه‌های فرهنگی شبکه چهار سیما با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز