خبرگزاری کار ایران

اکبری در گفت‌وگو با ایلنا:

دستگاه‌های نظامی و انتظامی مسئول پارازیت‌های شیراز بودند / ادامه بررسی‌ها در سال جدید / پارازیت‌ها برای سلامت مردم مشکل‌آفرین است

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۷۹

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز با اشاره به ادامه بررسی موضوع پارازیت‌های شیراز در سال جدید، از احتمال تدوام آن تا اردیبهشت‌ماه بنابر اعلام صداوسیما خبر داد و گفت: علی‌القاعده دستگاه‌های نظامی و انتظامی مسئول این پارازیت‌ها بوده‌اند.

علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت موضوع پارازیت‌های شیراز که با اعتراض گروه‌هایی از مردم این شهر نیز روبرو شده بود، اعلام کرد: واقعیت این است که روند پیگیری این موضوع متوقف نشده و حتی چندین جلسه کارشناسی در دانشگاه و دیگر بخش‌ها برگزار شد که نیاز است در این رابطه اقدام به مستندسازی شود.

ادامه بررسی موضوع پارازیت‌های شیراز در سال جدید

او با اشاره به برگزاری جلساتی در رابطه با پارازیت‌های شیراز در دانشگاه این شهر اعلام کرد: روند کار این است که بررسی‌های کارشناسی در دانشگاه شیراز انجام می‌شود و نتیجه آن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار خواهد گرفت که باتوجه به این‌که زمان جلسات مجلس در ماه‌های آخر سال گذشته کاملاً به دو موضوع بررسی بودجه سال ۹۶ و برنامه ششم توسعه اختصاص یافت، ادامه رسیدگی به سال جدید موکول شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز با تاکید بر این‌که نمایندگان مجلس زبان گویای مردم هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه گفته‌های مردم شیراز درباره پارازیت‌ها صحت دارد و حتی برخی شبکه‌های داخلی نیز به‌لحاظ تصویر و صدا با مشکلاتی در پخش روبرو شده‌اند.

صداوسیما مدعی است که مشکل پارازیت‌ها تا اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد یافت

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسئولان صداوسیما در پاسخ به سوالاتی که در این رابطه مطرح کردیم، مدعی شدند که این مشکلات ناشی از تغییراتی است که در ساختار شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی خود ایجاد کرده‌اند و اعلام شد که تا اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز این مشکلات ادامه خواهد داشت.

دستگاه‌های نظامی و انتظامی مسئول پارازیت‌های شیراز بودند

اکبری در پاسخ به سوالی درباره این‌که مسئول ارسال پارازیت‌ها کدام نهاد است، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: مخابرات می‌گوید اطلاعی ندارد، دستگاه‌های سیاسی نیز می‌گویند اقدامی دراین راستا نداشته‌اند و علی‌القاعده دستگاه‌های نظامی و انتظامی مسئول این پارازیت‌ها بوده‌اند.

نماینده شیراز در مجلس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که آیا تفاوتی میان این شهر و دیگر شهرهای کشور وجود دارد که شدت پارازیت‌ها در شیراز بیش از دیگر نقاط کشور است، گفت: قطعاً‌ نباید تفاوتی میان شهرهای کشور وجود داشته باشد اما ممکن است عملکردها متفاوت باشد.

گاهی تصمیم‌گیری‌های فردی منجر به بروز برخی مشکلات می‌شود

عضو فراکسیون امید مجلس دهم در واکنش به این‌که آیا فرماندار، استاندار، یا دیگر مدیران استانی و شهری شیراز در این موضوع تاثیرگذار بوده‌اند نیز گفت: به هر حال امکان دارد. چرا که بعضی اوقات تصمیم‌های مدیریتی و گاه فردی منجر به این اتفاق‌ها می‌شود که منجر به نگرانی‌هایی می‌شود.

او ادامه داد: علی‌القاعده جامعه تحت یک نظام مدیریتی و رهبری قرار دارد و نباید تفاوت‌های این‌چنینی در یک نقطه نسبت به دیگر نقاط کشور وجود داشته باشد.

پارازیت‌ها برای سلامت مردم مشکل‌آفرین است

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در عین حال تصریح کرد: البته اطلاع دقیقی نسبت به دیگر نقاط کشور ندارم اما آن‌چنان که مردم تاکید دارند و بنده بنابر بررسی‌های شخصی متوجه شده‌ام این است که پارازیت‌ها در شیراز مشکل‌ساز شده است.

اکبری در پایان تصریح کرد: از دیگر سو برخی مسئولان و کسانی که مسئول موضوعات مربوط به سلامت مردم هستند، تاکید دارند که این پارازیت‌ها برای سلامت مردم مشکل‌آفرین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز