خبرگزاری کار ایران

در نخستین ساعات آغاز سال ۱۳۹۶ انجام شد؛

حضور رییس‌جمهور و وزیر کار در مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۷۴

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور روز دوشنبه در آغازین ساعات سال ١٣٩٦ با حضور در مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر، از این مجتمع بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، رییس جمهور در این بازدید که ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت،  در فضایی صمیمی با معلولان و کارکنان این مرکز دیدار کرد.

روحانی در جمع فرزندان و افراد تحت پوشش این مرکز در سخنانی ضمن تبریک سال نو به آنان ، اظهار امیدواری کرد: سال جدید سالی سرشار از برکت، دلخوشی و سرزندگی برای ملت بزرگ ایران باشد.

رییس جمهور افزود: پیام بهار برای ما این است که باید ناامیدی ها را کنار بگذاریم و زمستان هرچند سخت و طولانی باشد در نهایت به پایان خواهد رسید.

روحانی اظهار داشت: عزیزانی که دچار رنج جسمی هستند، بی تردید روزهای راحتی را نمی گذرانند، اما آنچه می تواند مارا در زندگی کمک کند، نشاط روحی و توکل به خداوند است و باید این قاعده را در ذهن خود بسپارید که هرکه سختی های زندگی بیشتری دارد خداوند برای او اجر و مزد بالاتری در نظر خواهد گرفت.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: صبر، تحمل و نشاط شما و فعالیت های هنری و فرهنگی  و علمی شما نشان از این است که خداوند استعداد لازم را برای این اقدامات به شما عطا کرده است.

روحانی خطاب به معلولان این مرکز افزود: وظیفه ما این است که در کنار شما باشیم و مردم هم وظیفه دارند تا شما را یاری کنند. همه پدران و مادران جامعه باید نسبت به شما احساس پدری و مادری کنند.

رییس جمهور با تجلیل از زحمات و خدمات پرسنل این مرکز و نیروهای بهزیستی در سراسر کشور، گفت: خداوند به همه شما توفیق خدمت داده است و این تلاشها بسیار ارزشمند است.

روحانی ادامه داد: تلاش دولت بر این است که شرایط بهتری را برای زندگی شما فراهم کنیم.

رییس جمهور اظهار امیدواری کرد سال جدید، سال مهربانی های بیشتر و سربلندی برای ملت و کشور عزیز ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز