خبرگزاری کار ایران

گرامی‌مقدم در گفت‌وگو با ایلنا؛

حزب اعتمادملی در انتخابات پیرو تصمیم نهایی شورای عالی سیاست‌گذاری است/ لیست جداگانه نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۶۳۳

گرامی مقدم با اشاره به حضور قائم مقام حزب اعتماد ملی در جلسه دبیران برخی احزاب تاکید کرد: این حضور به معنی تغییر سیاست‌های حزب نیست و حزب اعتماد ملی در انتخابات لیستی مستقل از لیست مورد توافق شورای عالی سیاست گذاری نخواهد داد چرا که این مصوبه شورای مرکزی حزب است.

اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتمادملی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص برخی شایعات مبنی بر احتمال معرفی لیست جداگانه از سوی این حزب در انتخابات شوراهای شهر و روستا بر پیروی کامل از نظر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد و این پیروی را مصوبه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خواند.

او با بیان اینکه سیاست‌های کلی حزب اعتمادملی همواره در جهت جلوگیری از شکاف میان اصلاح‌طلبان بوده است، گفت: این مساله بر اساس نامه و نظر دبیرکل با شورای مرکزی که مسئولیت تدوین و تایید سیاست‌های حزب به ویژه در حوزه انتخابات را بر عهده دارد، است.

گرامی‌مقدم خاطرنشان کرد: بر اساس همین اساس‌نامه‌ها در چند ماه گذشته این سیاست‌ها بر عهده اعضای کمیته تعامل عملیاتی شد و به عهده این کمیته قرار گرفت.

سخنگوی اعتماد ملی با تاکید بر اینکه حزب اعتماد ملی ضمن حفظ هویت حزبی خود در شورای عالی سیاست‌گذاری حضور پیدا کرده و نمایندگان این حزب در سراسر کشور فعالیت‌شان را با شورای عالی سیاست‌گذاری آغاز کردند، گفت:  حزب اعتماد ملی هم در چند ماه گذشته با حضور نمایندگانش در شورای عالی سیاست‌گذاری فعالیت انتخاباتی خود را در قالب این شورا آغاز و در همین قالب نیز ادامه خواهد داد. 

گرامی مقدم در خصوص حضور هر یک اعضا یا مسئولان حزب در نشست انتخاباتی ائتلاف ۱+۲۱ اصلاح‌طلبان که روز گذشته با حضور دبیران کل برخی احزاب تشکیل شد و از سوی برخی حمل بر عملکرد مستقل حزب اعتماد ملی از شورای عالی سیاست گذاری شد، گفت: حضور هر یک از اعضای این حزب در برخی از جلسات احزاب و تشکل‌های دیگر اصلاح‌طلب صرفا از جایگاه حقیقی و شخصی آنها بوده یا با عنوان مهمان بوده و ارتباطی به سیاست‌ها و ارکان حزب اعتماد ملی ندارد و حزب اعتماد ملی همان طور که در گذشته هم اعلام شده فعالیت انتخاباتی‌اش را در قالب شورای عالی سیاست گذاری ادامه خواهد داد. 

او در پایان تاکید کرد که حزب اعتماد ملی در انتخابات لیستی مستقل از لیست مورد توافق شورای عالی سیاست‌گذاری نخواهد داد چرا که این مصوبه شورای مرکزی حزب است.

گرامی مقدم افزود: قاعدتا اعضای حزب تلاش خواهند کرد که بر اساس همین همکاری اعضای توانمند حزب در سراسر کشور را وارد لیست نهایی کنند ولی این به معنای عملکرد مستقل نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز