خبرگزاری کار ایران

عضوکمیسیون صنایع مجلس تاکید کرد؛

ضرورت ارائه جامع خدمات پس از فروش خودرو در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۶۲۲

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس،برلزوم فعال بودن شبکه خدمات پس از فروش خودروها در ایام نوروز و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید کرد.

رمضانعلی سبحانی‌فر با بیان اینکه خدمات پس از فروش یکی ازعوامل مهم برای هر کالای تولیدی محسوب می‌شود، گفت: یکی از الزاماتی که در کشورها برای خودروهای تولیدی وجود دارد؛داشتن شبکه خدمات پس از فروش برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان است، بنابراین هر قدر این خدمات به روز باشد و نوع خدمات این شبکه‌ها نیز مطابق با نیازها و خواسته‌های مشتریان باشد، قطعا تاثیر مثبتی روی کیفیت خودروهای تولیدی دارد.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه  شبکه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی باید از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی مطلوب و مناسب باشند، افزود: مشتریان باید در مدت زمان کوتاهی بتوانند از این خدمات استفاده کنند و دسترسی مشتریان به خدمات پس از فروش خودروها باید به راحتی میسر شود و از لحاظ کیفی نیز باید بتوان نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده کرد تا دچار سردرگمی نشوند.

ضرورت الگوبرداری از کشورهای موفق در حوزه خدمات پس از فروش خودرو

وی با تاکید بر اینکه شبکه خدمات پس از فروش خودروها باید در ایام نوروز فعال بوده و خدمات مطلوب را به مشتریان ارائه کنند، ادامه داد:در ایام نوروز که تعداد سفرها افزایش می یابد، نیاز مشتریان به خدمات جانبی افزایش می یابد، لذا خدمات پس از فروش خودرو باید در ابعاد کمی و کیفی افزایش یابد.

این نماینده مردم  در مجلس دهم، یادآور شد: باید به حقوق خریداران خودروهای تولیدی بها داده شده و به خواسته‌های آنها احترام گذاشته شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از خانه ملت عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،  با تاکید بر لزوم عملکرد سیستمی در حوزه خدمات پس از فروش خودروسازان، تصریح کرد: باید از تجارب موفق در حوزه صنعت خودرو به عنوان الگو برای تحول در کیفیت استفاده شود و تبادل اطلاعات صرفا در حد ارائه مباحث تئوری نبوده و اقدامات عملی در این راستا صورت گیرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز