خبرگزاری کار ایران

محمدرضا خاتمی در گفت‌وگو با ایلنا:

روحانی یک تنه از پس همه اصولگرایان بر می‌آید/ برای پیروزی او در انتخابات هر کاری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۰۷۰

نائب رییس مجلس ششم شورای اسلامی گفت: روحانی نشان داده که یک تنه از پس همه اصولگرایان بر می‌آید.

محمدرضا خاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره احتمال حضور اصولگرایان با چند نامزد در انتخابات ریاست جمهوری برای تحت فشار قراردادن روحانی در مناظرات انتخاباتی گفت: من به شخصه هر کاری می‌کنم که روحانی در انتخابات آتی موفق به رای آوری و پیروز انتخابات شود. اینکه یک نفر یا ده نفر جلوی آدم باشد فرق نمی‌کند باید حرف برای گفتن وجود داشته باشد.

نائب رییس مجلس ششم افزود: شخصی که نامزد ریاست جمهوری است باید نسبت به عملکرد گذشته خود پاسخگو باشد و همچنین برای آینده کشور طرح و نظر و حرف داشته باشد.

او گفت: با کمال تاسف در جریان اصولگرایی پاسخگویی نسبت به عملکرد وجود ندارد. آنها نه می‌توانند از گذشته خود دفاع کنند و نه حتی شجاعت نقد گذشته خود را دارند.

خاتمی با بیان اینکه تجربه نشان داده اصولگرایان هیچ طرح و برنامه‌ای برای آینده کشور ندارند، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو جای نگرانی نیست که اصولگرایان چه یک نفر بیایند و یا چند نفر. روحانی نشان داده که یک تنه از پس همه اصولگرایان بر می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز