خبرگزاری کار ایران

سرابیان خبرداد:

محکومیت ۴۱میلیارد تومانی متخلفان از سوی گشت‌های ثابت و سیار سازمان تعزیرات حکومتی

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۵۲

مدیر کل‌نظارت‌و‌همانگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات: در شعب سیار و ثابت ما ۳۴۷۸۸پرونده تشکیل شده است که بیش از ۴۱میلیارد تومان محکومیت صادر شده است. اهم موارد تخلف راجع گرانفروشی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسین سرابیان در مورد آمار و فعالیت‌های گشت‌های نوروزی، گفت:سازمان تعزیرات مرجع رسیدگى است و بحث کنترل با دستگاه‌هاى نظارتى است ولى بر اساس ماده ١٩ آیین‌نامه سازمان، سازمان تعزیرات در قالب گشت‌هاى مشترک با دستگاه‌هاى دیگر از ٢٨ بهمن کشیک نوروزى را با همکارى دستگاه‌هاى نظارتى آغاز کرده است. تعداد کل بازرسی‌های مشترک ما ۱۱ هزار و ۸۹۵ مورد بوده است که پرونده های متشکله ۶ هزار و ۹۹۹ مورد است که مجموعا بیش از دو میلیارد تومان محکومیت صادر شده است. 

مدیر کل‌نظارت‌و‌همانگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات افزود: در شعب سیار و ثابت ما ۳۴ هزار و ۷۸۸ پرونده تشکیل شده است که بیش از ۴۱میلیارد تومان محکومیت صادر شده است. اهم موارد تخلف راجع گرانفروشی بوده است.

او تشریح کرد: ضمن این که سازمان، بازار‌هاى متععد را رصد مى‌کند پایگاه‌هاى مشترکى را در بازار‌هاى پر تررد مستقر کردیم براى مثال در بازار تجریش که مردم مى‌توانند دسترسى آسان داشته باشند باتوجه به اینکه روساى شعب ما محدود هستند سامانه الکترونیکى ١٣٥ راه اندازى کردیم تا مردم اگر شکایت و گزارشی دارند در این سامانه ثبت کنند.

او تصریح کرد: در تهران چند اپراتور مستقر کردیم تا افرادى که توانایى ثبت گزارش را ندارند  بتوانند تماس بگیرند تا شکایتشان را ثبت کنند ولى از مردم خواهش میکنم که به صورت اینترنتى شکایت خود را ثبت کنند.

سرابیان افزود: در سراسر کشور امکان ثبت شکایت الکترونیکى وجود دارد.ضمن اینکه سامانه پیامکى ٣۰۰۰۰۰١٣٥ براى دریافت گزارشات مردمى در سراسر کشور فعال هست. به صورت خودکار این گزارش در سامانه سى ام اس ثبت و مدیر کل استان مربوطه این شکایت را به رییس شعبه ارجاع مى دهد تا رییس شعبه این گزارش را رسیدگى کند،سامانه ١٢٤ سازمان صنعت و معدن هم فعال هست و مردم مى توانند از این طریق هم شکایت خود را مطرح کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز