خبرگزاری کار ایران

رضایی در پاسخ به ایلنا:

نظامی نیستم/ حضورم در همایش جمنا به معنی مداخله نظامیان در انتخابات نیست

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۰۰۸

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جبهه مردمی سمتی ندارم ضمن اینکه الان هم نظامی نیستم و در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور دارم و این به معنی مداخله نظامیان در انتخابات نیست چراکه فقط در این همایش دعوت شده بودم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محسن رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به اینکه در سیاست‌های کلی انتخابات بر عدم مداخله نظامیان در انتخابات تاکید شده است و اخیرا نیز سردار جعفری هشدار دادند که هیچ یک از سپاهیان حق دخالت را در انتخابات  را ندارند فکر نمی‌کنید حضور شما در همایش جبهه مردمی و اعلام حمایت از این جریان نوعی شائبه در این زمینه ایجاد می‌کند، گفت: من به عنوان مهمان برای شرکت در همایش جبهه مردمی دعوت شدم و به همراه آیت‌الله موحدی کرمانی به این همایش رفتیم.

او افزود: در جبهه مردمی سمتی ندارم ضمن اینکه الان هم نظامی نیستم و در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور دارم و این به معنی مداخله نظامیان در انتخابات نیست چراکه فقط در این همایش دعوت شده بودم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: به طور کلی هر جا نیاز باشد از وحدت و انقلاب حمایت شود من در آنجا حضور خواهم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز