خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله جنتی:

امیدواریم از ۲قطبی شدن فضای انتخابات جلوگیری شود/تقدیر رییس مجلس خبرگان از دولت به دلیل ارائه گزارش اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۶۷

رییس مجلس خبرگان گفت: امید است از دو قطبی شدن فضای انتخاباتی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ آیت‌الله جنتی در اختتامیه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دولت باید کار‌های صورت گرفته خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی توضیح دهد. البته آقای جهانگیری گزارشی درباره اقتصاد مقاومتی به مجلس خبرگان ارائه کردند و مطالعه کردم که قابل تقدیر و تشکر است.

او ضمن قدردانی از کسانی که در این مسیر دولت را کمک کردند، گفت: ما روی معیشت مردم حساسیت داشته و داریم که مردم به حداقل معیشت برسند و گرسنه نخوابند تا عده‌ای به ثروت نجونی برسند و باید از ثروت‌اندوزی از بیت المال جلوگیری شود و باید برای فقرا و محرومان فکری شود و انتظار این بوده و هست.

جنتی گفت: از مردم عزیز به خاطر حضورشان در صحنه تشکر می‌کنم. مخصوصا بیست دو بهمن آمدند و ان‌شاالله مردم در انتخابات شرکت کنند و تاکنون خوب عمل کردند. وظیفه دینی و ملی ما این است با توجه به  هفته احسان و نیکوکاری به کسانی که احتیاج به احسان دارند، کمک شود.

او با اشاره به اینکه باید در تمام امور به موضع‌گیری رهبر انقلاب در فصل‌های مختلف دقت کنیم، تصریح کرد: یکی از موضع‌گیری‌های ایشان در بحث آشتی ملی بود که می‌خواستند مردم ۸ ماه فتنه را فراموش کنند اما رهبری به خوبی در این باره موضع‌گیری کردند و با یک تذکر توانستند مساله را خاتمه دهند.

آیت‌الله جنتی تصریح کرد: امید است از دو قطبی شدن فضای انتخاباتی جلوگیری شود. امید است خداوند عمر مقام معظم رهبری را تا زمان ظهور امام زمان مستدام دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز