خبرگزاری کار ایران

باهنر در پاسخ به ایلنا:

هشدار دادم که شائبه جانب‌داری رسانه‌ملی در انتخابات ایجاد نشود

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۱۲۴

باهنر گفت: در برنامه زنده هشدار دادم که شائبه جانب‌داری رسانه‌ملی در انتخابات ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا باهنر در نشست خبری خود در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه شب گذشته جنابعالی در برنامه جهان‌آرا حضور داشتید و حتی در قسمتی از این برنامه نسبت به عملکرد صداوسیما درباره برخی از نامزدها انتقاد و اعلام کردید که گویا رسانه ملی نامزدهای انتخاباتی خود را هم انتخاب کرده است و خطاب به مجری گفتید صداوسیما اشتباهی، عمدی را مرتکب می‌شوند و یا عمدی اشتباهی می‌کنند، آیا این مصداق تبلیغات زودهنگام انتخاباتی نیست، گفت: من باید دفاعی از مدیر فعلی و قبلی صدا و سیما بکنم. واقعا یکی از سخت‌ترین مدیریت‌ها مدیریت رسانه ملی است. دلیل آن هم مشخص است.

او افزود: شما فرض کنید یک نفر را محکوم کنند که در هر ۲۴ ساعت ‌۲۸۰۰ ساعت حرف بزند. برای مدیریت همه شبکه‌ها ساختار را باید صدا‌وسیما مدیریت کند من گاهی این مدیریت را با ریاست‌جمهوری مقایسه می‌کنم.

باهنر گفت: حرف من هم طنز بود هم هشدار بود، نکته دوم اینکه یک برنامه یک ساعته پر شده و این وسط در یک تیزر ۳۰ ثانیه‌ای می‌گفتند ما به ۴ نامزد دانه‌درشت اشاره کردیم. من عمدا این طنز را به گفتم که حواسشان جمع شود. مجری هم توضیح داد که این ۴ اسم را خوانده اما عکس همه بوده است.

او گفت: اما من این را عمدا گفتم که دقت بیشتری کنند و این شائبه پیش نیاید که جانب‌داری می‌کنند. مجری هم چند بار توضیح داد، ما برنامه را که آغاز کردیم، قرار بود از سه جریان اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی و اعتدالی حرف بزنیم و دو سه روز تلاش کردیم برنامه را با اصلاح‌طلبان آغاز کنیم ولی نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز