خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان گلستان:

دستگاه قضایی با متخلفان و حادثه‌سازان چهارشنبه آخر سال برخورد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۸۴۸

رییس کل دادگستری استان گلستان از جوانان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال، احترام شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو را حفظ کنند و باعث بروز حادثه نشوند.

به گزارش ایلنا، هادی هاشمیان از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خواست به احترام شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو و همدردی با بازماندگان آنان، چهارشنبه‌سوری امسال بیشتر احتیاط کنند.

او افزود: هر چند دستگاه قضایی با متخلفان و حادثه‌سازان چهارشنبه آخر سال برخورد می‌کند، اما امیدواریم جوانان و نوجوانان با احتیاط بیشتر هم سال نو را به کام خود و خانواده‌های‌شان تلخ نکنند و هم  آتش‌نشانان فداکار را به دردسر نیاندازند.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان با خطرسازان چهارشنبه آخر سال اتمام حجت کرد و گفت: افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند ممکن است تا پایان تعطیلات با صدور قرار، موقتا در بازداشت بمانند و بعد از تعطیلات به اتهامات‌شان رسیدگی شود.

هادی هاشمیان از مردم خواست که فروشندگان مواد محترقه و آتش زا را به دستگاه قضایی و انتظامی معرفی کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان به پدر و مادرها هم توصیه کرد که با همراهی فرزندان خود در این مراسم سنتی، مراقب رفتارهای پرخطر آن ها باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز