خبرگزاری کار ایران

نامه جهانگیری به وزیر اطلاعات و دادستان تهران؛

با مراکز تخریب دولت قاطعانه برخورد کنید

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۳۷۳

بدنبال انتشار خبری در برخی از کانال‌های تلگرامی در مورد جزییات سخنان تند منتسب به جهانگیری در جمع کارگزاران و حمله شدید وی به روحانی معاون اول رییس جمهور ضمن تکذیب این خبر دستور شناسایی و برخورد قاطع با اینگونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رییس جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند را به وزیر اطلاعات صادر کرد.

به گزارش ایلنا، بدنبال انتشار خبری سراسر کذب در برخی از کانال های تلگرامی از جمله کانال هایی موسوم به "کانال تلگرامی سایبری عمار و کانال تلگرامی نه ده" با عنوان " جزییات سخنان تند منتسب به جهانگیری در جمع کارگزاران و حمله شدید وی به روحانی" و باز نشر وسیع آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، معاون اول رییس جمهور ضمن تکذیب این خبر سراسر دروغ، دستور شناسایی و برخورد قاطع با اینگونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رییس جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند را به وزیر اطلاعات صادر کرد.

متن دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به شرح زیر است:

" جناب آقای دکتر علوی

وزیر محترم اطلاعات

با سلام

تمام مطالبی که به اینجانب نسبت داده شده سراسر کذب می باشد. لطفاً‌ نسبت به شناسائی و برخورد قاطع با اینگونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رییس جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند، انجام دهید و نتیجه را اعلام کند.

رونوشت: جناب آقای جعفری دولت آبادی، دادستان محترم تهران جهت اطلاع"

گفتنی است اخیرا مخالفان دولت به راه اندازی عملیات و جنگ روانی گسترده علیه دولت اقدام کرده اند که برای آگاهی بیشتر مردم شریف و هوشمند ایران به برخی از نکات قابل اهمیت در این باب اشاره می شود:

۱-زیر سوال بردن و نفی دستاوردهای ارزشمند داخلی و خارجی دولت با توسل به انواع شیوه های غیراخلاقی همچون جعل و انتشار گسترده اخبار کذب در دستور کار برخی از رسانه ها به ویژه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

۲- نگاهی اجمالی به سخنرانی ها و عملکرد معاون اول محترم رئیس جمهور بیانگر دغدغه و توجه ویژه ایشان به حفظ یکپارچگی و کمک به ارتقاء سطح کارآمدی دولت است ضمن آنکه روابط کم نظیر و صمیمانه معاون اول محترم با رئیس محترم جمهوری بر کسی پوشیده نیست.

۳- معاون اول رئیس جمهور در دولت تدبیر و امید تاکنون درهیچ جلسه حزبی شرکت نکرده و همچون ریاست محترم جمهوری و سایر اعضای دولت تمام همت و توان خود را صرف حل مشکلات و معضلات فراروی کشور و نظام به ویژه مشکلات اقتصادی از طریق اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی نموده اند.

۴- بدون تردید این دست اقدامات ناشایست مصداق بارز عملیات روانی سازماندهی شده بوده و هدف اصلی آن ایجاد انشقاق و چند دستگی در ارکان نظام و هم جهت با سیاستها و خط تبلیغی دشمنان نظام اسلامی و سرویس های اطلاعاتی بیگانه قابل ارزیابی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز