خبرگزاری کار ایران

با ثبت نام چهره‌های شاخص اصلاح طلب و اصولگرا؛

رقابت مجلس در اصفهان جدی شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۰۲۱

چند چهره سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس اصفهان اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا, در حالی که حمید رسایی با ثبت نام در انتخابات میان‌دوره‌ای اصفهان تبدیل به چهره اصلی انتخابات در این شهر شده است برخی چهره‌های سیاسی دیگر نیز در این شهر می‌خواهند برای نشستن بر روی صندلی مینو خالقی رقابت کنند.

در میان چهره‌های اصلاح طلب کوروش محمدی رئیس انجمن آسیب‌های اجتماعی، علیرضا آجدانی نفر ششم دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اصفهان و مسعود حمیدی طوقچی از چهره‌های فرهنگی استان اصفهان که هر سه سابقه تایید صلاحیت در انتخابات گذشته را دارند ثبت نام کرده‌اند.  سیدحمیدرضا طباطبایی نائینی نماینده سابق نایین و خوروبیابانک و سید محمود حسینی دولت‌آبادی نماینده اسبق برخوار و میمه نیز از چهره‌های مستقل انتخابات اصفهان به شمار می‌روند.

در میان اصولگرایان اما جز حمید رسایی افرادی چون مجید نادرالاصلی  (معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان در دولت نهم)، حسن کامران (نماینده سابق اصفهان در مجلس)، نیره اخوان(نماینده سابق اصفهان در مجلس و همسر دکتر کامران) و حجه الاسلام نصرالله سخاوتی و کریم شهرزاد ثبت نام کرده‌اند.

اصغر ترابی هم از چهره های مستقل و مطرح انتخابات در اصفهان به شمار می رود .

برخی شایعات حاکی از ثبت نام علیرضا زاکانی از اصفهان بود که نماینده سابق تهران این خبر را تکذیب کرده است. برخی نیز از ثبت نام برادر محمود صادقی، نماینده مردم تهران از اصفهان خبر می‌دهند.

درخواست‌هایی برای نامزدی محمود میرلوحی استاندار سابق سمنان و عضو ارشد حزب اتحاد ملت از سوی اصلاح‌طلبان و حسین رضایی(رئیس اسبق سازمان حج و زیارت) مطرح شده است اما ظاهرا این افراد حاضر به ثبت نام در انتخابات نشده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز