خبرگزاری کار ایران

ابوترابی به ایلنا خبر داد:

قرائت گزارش کمیته تحقیق لغو سخنرانی مطهری در مشهد پس از تصویب بودجه در صحن

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۷۳۶

عضو کمیته تحقیق لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد با اشاره به اتمام روند تهیه گزارش این کمیته و تصویب آن در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، از نظر مساعد این کمیته برای قرائت گزارش در صحن علنی مجلس خبر داد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به اتمام روند تهیه گزارش کمیته تحقیق مجلس درباره لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد اعلام کرد: مراحل تهیه گزارش کمیته تحقیق در رابطه با لغو سخنرانی نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مشهد به پایان رسیده است.

تصویب گزارش لغو سخنرانی مطهری در کمیسیون شوراها

او گفت: گزارش در حال حاضر  به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تقدیم شد و در این کمیسیون نیز به تصویب رسید تا در اختیار هیات رییسه مجلس قرار گیرد.

قرائت گزارش در صحن پس از تصویب بودجه

نماینده اصولگرای نجف‌آباد اصفهان در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم با نظر هیات رییسه مجلس پس از اتمام کار بررسی و تصویب لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور، این گزارش برای قرائت در صحن، در دستور کار مجلس قرار گیرد.

او در واکنش به این پرسش که آیا امکان عدم قرائت گزارش در صحن علنی وجود دارد، گفت: به هر حال تصمیم‌گیری درباره قرائت یا عدم قرائت گزارش مربوط به لغو سخنرانی آقای مطهری در مشهد برعهده هیات رییسه مجلس است.

نظر کمیته این است که گزارش در صحن قرائت شود

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آن‌چنان که مستحضرید همه گزارش‌ها در صحن قرائت نمی‌شود اما اکثراً قرائت می‌شود و نظر کمیته هم این است که این گزارش در صحن علنی قرائت شود.

ابوترابی در پایان از بیان جزئیات این گزارش خودداری کرد و با بیان این‌که گزارشی مفصل در این رابطه تهیه شده، بیان این جزئیات را به صحن علنی مجلس موکول کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز