خبرگزاری کار ایران

مقیمی در همایش«حماسه امید»:

همچنان رای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بی‌طرفی خود را حفظ می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۴۵۵

قائم مقام وزیر کشور گفت: همچنان رای مردم را حق‌الناس دانسته و قانون را رعایت می‌کنیم و بی‌طرف خواهیم بود تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدحسین مقیمی در همایش حماسه امید عنوان کرد: وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات تمام تلاش خود را کرد و برای انتخابات چند اصل را مورد توجه قرار دادیم و هر انتخاباتی برگزار شود آن انتخابات در طراز جمهوری اسلامی خواهد بود. اول اینکه رای مردم را حق‌الناس بدانیم دوم مر قانون را رعایت کنیم و سوم بی‌طرف باشیم و چهارم شرایط رقابتی را فراهم کنیم.

او افزود: در سه موضوع اول تمام تلاش خود را بستیم این امر رخ دهد و در مورد چهارم تا جایی که توانستیم شرایط رقابتی را فراهیم کردیم و این مجلس با شرکت مردم و رای آنها شکل گرفت.  در انتخابات آینده ما هم با همین انگیزه و هدف و رعایت همین اصول به پیش خواهیم رفت و  همچنان رای مردم را حق‌الناس دانسته و قانون را رعایت می‌کنیم و بی‌طرف خواهیم بود تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

قائم مقام وزیر کشور در مورد توقع وزارت کشور از نمایندگان مجلس گفت: شرایط را برای رقابتی کردن همه انتخابات‌ها فراهم کنید و دنبال بهبود شرایط اجتماعی کشور باشید. توقع داریم فراکسیون امید بیشتر وقت خود را صرف مشکلات و نارسایی‌های جامعه کند. اگر مجلس اکثر وقت خود را هم برای این امر اختصاص دهد باز هم کم است.

 او با تاکید بر اینکه امیدواریم برنامه ششم راهگشا باشد، گفت:  از فراکسیون امید توقع داریم تا در نشست‌هایی که دارند مشکلات مردم را با خود مردم در میان بگذارند. بگویید در این یک سال چند سمینار علمی برگزار کردید و از نظر اساتید برای رقابتی کردن انتخابات و حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی کمک گرفتید.

مقیمی عنوان کرد: مردم به شما رای دادند و از شما توقع داریم نسبت به این مسائل بیشتر وقت بگذارید تا مشکلات مردم حل شود. در انتخابات‌های گذشته در برخی اوقات کشته و زخمی داشتیم اما خوشبختانه انتخابات سال گذشته به خوبی برگزار و هیچ مشکلی نداشتیم و امیداوریم این شرایط را در انتخابات آتی نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز