خبرگزاری کار ایران

حاضری به ایلنا خبرداد:

سازمان عدالت و آزادی عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۰۰۵

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از موافقت اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با عضویت سازمان عدالت و آزادی در این شورا خبرداد.

علی محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره مصوبات جلسه عصر امروز شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت:  در این جلسه قرار شد کمیته سیاسی شورا آخرین وضعیت عملکرد احزاب متقاضی برای عضویت در شورای هماهنگی را بررسی و در جلسات آتی شورا نظر خود را درباره انطباق شرایط آن احزاب با آیین‌نامه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام کند.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ادامه داد:‌ البته اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید داشتند که با رویکرد مثبت و با روی گشاده به احزاب و جریاناتی که شرایط عضویت در شورا دارند نگاه شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره مصوبه دیگر جلسه امروز شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: در جلسه امروز درباره تبدیل وضعیت سازمان عدالت و آزادی از عضو ناظر به عضو اصلی رای گیری انجام شد که اعضای حاضر به اتفاق به این امر رای دادند و عضویت این سازمان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به صورت قطعی و دائم پذیرفته شد.

 حاضری همچنین از بررسی برخی از ابهام‌‌های آیین‌نامه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه امروز خبرداد و گفت: کمیته ویژه‌ای برای بررسی موارد ابهامی در آیین‌نامه شورا تعیین و قرار شد این گروه موارد ابهام را مشخص و برای تصمیم‌گیری در جلسات آتی پیشنهاد کند.

او با اشاره به سالگرد حماسه هفتم اسفند گفت: قرار شد اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به همراه اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری در جلسه مشترک با اعضای فراکسیون امید که قرار است در سالن وزارت ارشاد برگزار شود، حضور پیدا کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز