خبرگزاری کار ایران

با حضور علی جنتی؛

نشست شورای سیاست‌گذاری کانون هنرمندان حزب اعتدال و توسعه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۸۱۳

نشست شورای سیاستگذاری کانون هنرمندان حزب اعتدال و توسعه با حضور علی جنتی، عضو شورای راهبردی و معاون امور کانون های حزب برگزار شد.

به گزارش ایلنا،‌ در این جلسه ابتدا سروش راسخ رئیس کانون هنرمندان حزب گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه کرد.

به گفته راسخ، هنرمندان همیشه از ارکان موثر جامعه بوده اند و توقع دارند تا از استعدادها و پتانسیل‌های آنها در زمینه‌های فرهنگی و ارشادی استفاده شود.

او  در عین حال تاکید: بایستی میزان بهره‌مندی از این ظرفیت ها آسیب‌شناسی شود چرا که به نظر می‌رسد آنگونه که باید در این زمینه توفیقات ارزنده ای به دست نیامده است که همین امر نیز گلایه جامعه هنری کشور را در پی داشته است.

رییس کانون هنرمندان حزب همچنین اظهار داشت: انتظار می‌رود در ادامه کار دولت آقای روحانی این ذخایر فرهنگی کشور بیشتر مورد توجه مسئولین قرار بگیرند.

در ادامه جلسه علی جنتی، عضو شورای راهبردی حزب اعتدال و توسعه ضمن تشریح فعالیت های حزب از ابتدا تشکیل، به بیان نقاط قوت دولت پرداخت و تاکید کرد که باید با تلاش بیشتر این افتخارات پاس داشته شده و ادامه یابد.

معاون کانون‌های حزب، ضمن تشکر از حضور هنرمندان در حمایت از دولت در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، خواستار تداوم این حمایت‌ها از سوی هنرمندان شد.

در ادامه جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری کانون نیز ضمن معرفی خود به بیان انتظارات، نقطه نظرات و همچنین ارائه پیشنهادات سازنده در راستای اهداف کانون هنرمندان پرداختند.

لازم به ذکر است در بخش پایانی نشست، محمود واعظی معاون سیاسی حزب و مسعود سلطانی‌فر از دیگر اعضای شورای راهبردی حزب نیز دقایقی به جمع کانون هنرمندان حزب پیوستند.

جلسه با اهداء احکام اعضاء کانون توسط جنتی به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز