خبرگزاری کار ایران

باهنر:

عملکرد جبهه مردمی بدون اختلاف و بی‌نقص نبود

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۵۸۱

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اعلام اسامی نامزدهای مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: قرار است که نتایج انتخاب ۱۰کاندیدای نهایی اصولگراها در این مجمع از بین ۲۱ نفر باقی مانده، رسانه ای نشود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر در جلسه ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب عنوان کرد: مهمترین علت شکست ما در انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل وجود تفرقه و تعدد نامزدهای انتخاباتی بود. روز پنج شنبه برای نخستین بار مجمع بزرگی از بدنه جریان اصولگرایی و انقلابی کشور در کنار هم قرار گرفتند و از بدنه جریان اصولگرایی اعضای شورای مرکزی را انتخاب و اساسنامه را نیز پس از بحث و بررسی تصویب کردند که کار بزرگ و شاقی بود اما بدون عیب و نقص و اختلاف هم نبود.

او با بیان اینکه امیدواریم جریانی که شکل گرفته ات همه گروه های اصولگرایی را پوشش دهد، گفت:  این کار باید آرام آرام پخته تر و با عیب و نقص کمتری انجام شود تا این انسجام پایه و اساس تشکیلاتی شود که علاوه بر موفقیت در انتخابات سال ۹۶ بتواند در راستای منافع نظام و مصلحت کشور گام های استوار بردارد.

باهنر افزود: اجلاس آینده جبهه مردمی نیروهای انقلاب در فروردین ماه سال ۹۶ برگرار شود. قرار شد از میان ۱۰ نفر، پنج نفر به صورت نهایی مشخص شوند و شورای مرکزی جبهه مردمی از میان آنان، یک نفر نامزد نهایی اصولگرایان را معرفی و یک نفر را نیز به عنوان رزرو برای حوادث غیرقابل پیش بینی انتخاب کنند.

او با اشاره به ایرادهای مجمع به مواردی از برنامه ششم توسعه کشور گفت: پس از بررسی مجمع،‌ ۱۴ تا ۱۵ ایراد اساسی را به شورای نگهبان ارائه کرد و آیت الله جنتی هم در کنار نظر شورای نگهبان درباره این برنامه، ایرادات مجمع تشخیص مصلحت را هم ضمیمه نامه خود کرد و به مجلس فرستاد تا موضوع را پیگیری کنند. جلسه مشترک با نمایندگان و شورای نگهبان برگزار و پس از بحث‌های فراوان قرار شد نمایندگان مجلس شورای ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز رفع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز