خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا:

مراسم «حماسه امید» با حضور اعضای «لیست امید» برگزار می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۵۴۷

سخنگوی فراکسیون امید از برگزاری مراسم «حماسه امید» به بهانه فرارسیدن سالگرد برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به فرارسیدن سالگرد حماسه انتخاباتی ۷ اسفندماه، از برگزاری مراسمی به این بهانه خبر داد و گفت: با توجه به این‌که یک سال از برگزاری انتخابات مجلس دهم می‌گذرد، بنا داریم مراسمی را با عنوان «حماسه امید» و با حضور اعضای لیست امید، برخی چهره‌های سیاسی و همچنین تعدادی از اعضای کابینه دولت برگزار کنیم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: در این مراسم که از ساعت ۱۸و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، یک نفر به نمایندگی از فراکسیون، یک نفر از چهره‌های سیاسی بیرون مجلس و یک نفر نیز از اعضای کابینه دولت سخنرانی خواهد کرد.

پارسایی با تاکید بر این‌که مراسم «حماسه امید» به همت فراکسیون امید برگزار می‌شود، تاکید کرد که نمایندگان حاضر در این مراسم صرفاً اعضای فراکسیون امید نخواهند بود و از تمامی نمایندگانی که ازطریق «لیست امید» وارد مجلس شدند، برای حضور در این مراسم دعوت کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز