خبرگزاری کار ایران

روانبخش در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ کاندیدایی به جمنا معرفی نکرده‌ایم/ جلیلی و فتاح عضو پایداری نیستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۳۴۱

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: اینکه از سوی جبهه پایداری لیستی به جمنا ارائه شده باشد تا در معرض رای قرار گیرد صحت ندارد.

حجت الاسلام قاسم روانبخش در گفت‌وگو با خبرنگارسیاسی ایلنا درباره قرار گرفتن نام پرویز فتاح و سعید جلیلی در لیست کاندیدای ریاست جمهوری جبهه مردمی نیروهای انقلاب به عنوان کاندیدای جبهه پایداری‌،گفت: جبهه پایداری لیستی به جمنا مبنی بر معرفی کاندیدا ارائه نکرده است اما ظاهرا براساس پیشنهاد افرادی که در مجمع عمومی جبهه مردمی حضور داشتند این اسامی در لیست قرار می گیرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تاکید کرد: اینکه از سوی جبهه پایداری لیستی به آقایان ارائه شده باشد  که در معرض رای قرار گیرند اینگونه نبوده است.ظاهرا  براساس رای شرکت‌کنندگان  فتاح و جلیلی از رای بالایی برخوردار بودند.البته هنوز اسامی ۱۰ نفر اول را منتشر نکرده‌اند ولی از قرار معلوم  این افراد جزو این ۱۰ نفر اول هستند.

روانبخش بابیان اینکه هیچ یک از اعضای جبهه پایداری در مجمع عمومی حضور نداشت،افزود:جبهه پایداری جزو ائتلاف جبهه مردمی نیست  و آقایان فتاح و جلیلی  هم جزو پایداری نیستند، اما اینکه  با چه سازوکاری در این لیست قرار گرفتند  ظاهرا اینگونه  بوده که اسامی که حضار پیشنهاد دادند در معرض رای قرار گرفته است.

عضو جبهه پایداری گفت:ساز وکار رای گیری را سخنگوی  جبهه مردمی خانم وحید دستجردی بهتر می تواند توضیح دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز