خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در کنگره مردم‌سالاری:

بعضی در داخل کشور از پاره کردن برجام خوشحال می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۱۱۹

دبیرکل حزب مردم‌سالای با بیان اینکه مشکل امروز ما ترامپ نیست بلکه مشکل دلواپسان داخلی هستند، تاکید کرد: برجام ادامه دارد و ترامپ حق تغییر یا پاره کردن آن را ندارد چون نظام بین‌المللی و اتحادیه اروپا به او اجازه این کار را نمی‌دهد اما گویا بعضی در داخل کشور از پاره کردن برجام خوشحال می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کواکبیان صبح امروز در پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری با اشاره به اینکه کنگره هشتم حزب مردم‌سالاری سال ۸۸ برگزار شد و مسئولان امنیتی به ما می‌گفتند که فلان کس به این مراسم نیاید یا مطمئن هستید که می‌خواهید کنگره را برگزار کنید، گفت: امروز هشتمین دوره شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری آغاز می‌شود و فکر می‌کنم هیچ حزب اصلاح‌طلبی تاکنون به این تعداد کنگره برگزار نکرده باشد و ما در تمام سال‌های فعالیت کنگره برگزار کرده‌ایم. 

او در ادامه با یادآوری حضور دبیرکل حزب اعتماد ملی در آن کنگره اظهار داشت: آقای کروبی در آن کنگره نیز حضور پیدا کرد و در همان زمان با من تماس گرفتند که بغل دستی‌تان نباید به مراسم می‌آمد. من در پاسخ آنان گفتم که مهمان حبیب خدا است. آقای کروبی با اینکه وقت سخنرانی هم نداشت، خود بالای تریبون رفت و گفت احمدی‌نژاد را قبول نداریم اما چون مقام معظم رهبری ایشان را تأیید کرده ما نیز او را به رسمیت می‌شناسیم که این خبر مثل بمب ترکید. 

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه ما در سخت‌ترین شرایط حزب را پیش بردیم، اظهار داشت: اکنون که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم قرار داریم، فعالیت خود را با قدرت هرچه بیشتر ادامه می‌دهیم، برای ما اصل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است و ان‌شاءالله با همین وحدت در انتخابات‌های پیش‌رو کار خود را ادامه می‌دهیم. 

کواکبیان با بیان اینکه مشکل امروز ما ترامپ نیست بلکه مشکل دلواپسان داخلی هستند، تصریح کرد: برجام ادامه دارد و ترامپ حق تغییر یا پاره کردن آن را ندارد چون نظام بین‌المللی و اتحادیه اروپا به او اجازه این کار را نمی‌دهد اما گویا بعضی در داخل کشور از پاره کردن برجام خوشحال می‌شوند. 

او با مقایسه احمدی‌نژاد و آیت‌الله هاشمی خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد در طول این سال‌ها ۹ بار به سازمان ملل رفت اما آقای هاشمی یک بار هم این سفر را نداشت و فقط یک سفر به عربستان سعودی انجام داد که فضای خوبی برای زائران ایرانی پس از آن سفر ایجاد شد. 

دبیرکل حزب مردم‌سالای یادآور شد: در این شرایط در تمام این سال‌ها هر یک از مقامات خارجی به ایران سفر می‌کرد اول ملاقات با آقای هاشمی را درخواست داشت.

او اضافه کرد: ممکن است صندلی آقای هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام پر شود اما جای ایشان در کشور پر نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز