خبرگزاری کار ایران

زاهدی در کنگره کانون دانشگاهیان:

از دولت گلایه‌مندیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۱۱۲

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: موتور محرکه اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش‌بنیان است و خوشبختانه در مجلس نهم موفق به تصویب قوانین بسیار خوبی در این راستا شدیم و گلایه ما این است که دولت هنوز برخی آیین‌نامه‌های اجرایی در این راستا تهیه نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدمهدی زاهدی صبح امروز در پنجمین کنگره کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به اینکه قصد سخنرانی نداشته است، گفت: رویکرد کلی این است که دولت آینده باید در دو حوزه کار جدی انجام دهد؛ یک در حوزه اقتدار به معنای عام و دیگری معیشت به معنای عام.

او ادامه داد: در صورتی که بخواهیم هر یک از این دو حوزه را باز کنیم، ابعاد فراوانی خواهد یافت که به عنوان مثال در حوزه اقتدار بحث ولایت، نظام حکومت اسلامی و در سطحی پایین‌تر اقتدار در حوزه وحدت عمومی و همچنین اقتدار در حوزه‌های علم و فناوری‌های نو و همینطور اقتدار در حوزه دفاعی و نظامی حائز اهمیت است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مباحث مربوط به معیشتی نیز بسیار گسترده است، گفت: در بحث معیشت موضوع اقتصاد مقاومتی اهمیت فراوانی دارد و در این حوزه نیز بحث اقتصاد دانش بنیان از اهمیت ویژه برخوردار است.

زاهدی در مجلس دهم با اشاره به مثال‌هایی درباره اهمیت فناوری‌های نو در پیشرفت اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: موتور محرکه اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش‌بنیان است و خوشبختانه در مجلس نهم موفق به تصویب قوانین بسیار خوبی در این راستا شدیم و گلایه ما این است که دولت هنوز برخی آیین‌نامه‌های اجرایی در این راستا تهیه نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز