خبرگزاری کار ایران

کدخدایی:

قطار انقلاب اسلامی، کسی را پیاده نمی‌کند/نظام در مورد اینکه چه کسی برنده انتخابات می‌شود هیچ نگرانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۹۸۷

سخنگوی شورای نگهبان در همایش سراسری هیات های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری که صبح امروز آغاز شد با اشاره به حق الناس بودن آرای ملت گفت: حفظ آرای مردم، تکلیف قانونی، شرعی و ملی است.

به گزارش ایلنا،  کدخدایی گفت: باید سازوکارهای بهتری را برای حسن نظارت بر انتخابات داشته باشیم. تا همه مردم با اطمینان بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: حسن نظارت بر انتخابات موجب افزایش اطمینان مردم و در نتیجه افزایش مشارکت در انتخابات می شود.

وی گفت: شورای نگهبان اساسا از انتخابات الکترونیکی استقبال می کند اما مقدمه آن ایجاد اطمینان برای عموم مردم نسبت به صحت و سلامت و امنیت انتخابات الکترونیکی است.

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اهمیت مشارکت پ‍‍رشور مردم در انتخابات گفت: برخی ضعف ها می تواند موجب آسیب دیدن مشارکت مردم در انتخابات شود.

کدخدایی در ادامه با تشریح برخی تهدیدات و تحرکات دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: هجمه دشمنان به نهادهایی مختلف نظام اسلامی هیچگاه متوقف نشده است و برای این انتخابات نیز دشمن اقداماتی را آغاز کرده است و سعی دارد بین مردم و نظام القای فاصله کند.

کدخدایی افزود: قطار انقلاب اسلامی، کسی را پیاده نمی کند.

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات تصریح کرد: اما کسانی که با فتنه گری از قطار انقلاب پیاده شدند، امروز با شعار "آشتی ملی" دنبال دوقطبی سازی در آستانه انتخابات هستند.

وی گفت: نظام اسلامی هیچ نگرانی ندارد که از بین داوطلبان واجد صلاحیت، چه کسی برنده انتخابات باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که با دقت نظر و قانونمندی هیاتهای نظارت بر انتخابات، شاهد انتخابات خوبی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز