خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار با رئیس مجلس مالی:

برخی کشورها نمی‌خواهند به نیازهای واقعی جوامع اسلامی توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۸۱۴

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از کشورها نمی خواهند به نیازهای واقعی کشورهای اسلامی توجه کنند و در فضای دیگری به سر می برند.

به گزارش ایلنا،  علی لاریجانی امروز (چهارشنبه ۴ اسفندماه) در دیدار با ایساکا سیدیبه رئیس مجلس مالی اظهار داشت: کشور مالی همیشه یک کشور دوست بوده است و ما بر روی دوستی شما همیشه حساب کرده ایم.

وی تصریح کرد: آنچه در میان کشورها اهمیت دارد روابط انسانی و برادرانه است و امیدواریم که همه کشورها در این راه گام بردارند.

لاریجانی همچنین از رئیس مجلس مالی به دلیل برگزاری شایسته اجلاس بین المجالس تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این دیدار رئیس مجلس مالی ضمن ابراز خرسندی از سفر به ایران گفت: ما اعتقاد و اعتماد زیادی به جمهوری اسلامی ایران داریم و همیشه کشور ایران را به عنوان یک کشور قدرتمند و موثر می شناسیم.

وی افزود: در مورد اجلاس بین المجالس هم که بدان اشاره داشتید باید بگویم که ما با مشکلات فراوانی روبرو بودیم و حضور شما در این اجلاس بسیاری از مسائل ما را مرتفع کرد.

گفتنی است در ادامه دیدار های رئیس مجلس شورای اسلامی دیدارهایی با چند تن از نمایندگان مجلس غنا انجام شد.

نمایندگان این کشور ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین اظهار داشتند که همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند و سیاست های ایران را در این زمینه حمایت خواهند کرد آنان همچنین از تمامی کشورهای اسلامی و عربی خواستند که با یکدیگر اتحاد داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز