خبرگزاری کار ایران

امیری در جمع خبرنگاران:

استقبال دولت از شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی/الان وقت استیضاح وزرا نیست

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۷۱۲

معاون پارلمانی رییس‌جمهور، گفت: موضع دولت همواره بر این بوده که از شفافیت در هزینه‌های انتخاباتی استقبال می‌کند هر چه هزینه‌های انتخاباتی شفاف‌تر باشد اعتماد مردم به منتخبین بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: موضع دولت همواره بر این بوده که از شفافیت در هزینه‌های انتخاباتی استقبال می‌کند هر چه هزینه‌های انتخاباتی شفاف‌تر باشد اعتماد مردم به منتخبین، نمایندگان مجلس بیشتر خواهد شد.

او در ادامه افزود: دولت قطعاً اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و نهادهای کشور یکی از بزرگترین سرمایه‌های خود می‌داند لذا دولت از هر گونه شفاف‌سازی استقبال می‌کند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور تصریح کرد: در پیش‌نویس لایحه نظام جامع انتخاباتی که اکنون در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت در حل بررسی است احکامی راجع به شفافیت هزینه‌های انتخاباتی پیش‌بینی کرده‌ایم و بنابراین این موضوع اکنون در دستور کار است و امروز هم تا ماده ۱۱۸ این پیش‌نویس لایحه مورد بررسی قرار گرفت و در تلاش هستیم که بررسی این پیش‌نویس لایحه نظام جامع انتخاباتی هر چه زودتر به اتمام برسد تا در صحن دولت مطرح و مورد بررسی قرار بگیرد.

امیری در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: از زمانی که دانش آشتیانی کار خود را شروع کرده چند ماه بیشتر نمی گذرد بنابراین نمی توان عملکرد وی را ارزیابی کنیم. الان وقت استیضاح نیست و نمایندگان هم در این زمینه هم بحث های محلی و منطقه ای دارند که خود معاون پارلمانی آموزش وپرورش این مسئله را حل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز