خبرگزاری کار ایران

نمازی در گفت‌وگو با ایلنا:

کنگره حزب کارگزاران و بزرگداشت آیت‌الله هاشمی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۵۲۸

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران از برگزاری کنگره این حزب به همراه مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی خبرداد.

علی‌محمد نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره برگزاری کنگره سراسری حزب کارگزاران گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است کنگره حزب کارگزاران در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند  با حضور ترکیب جدید شوراهای استانی برگزار می شود .

او ادامه داد: گردهمایی روز ۱۹ اسفند که در واقع پیش کنگره کارگزاران است به منظور بزرگ‌داشت مقام آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار خواهدشد.

او افزود: تا کنون در ۲۵ استان شوراهای استانی تکمیل و تعیین شده است و فقط ۵ استان دیگر باقی مانده. برای نخستین بار است که مشاهد می‌کنیم  یک حزب برنامه های استانی خود را این‌چنین پیگیری می کند.  

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران عنوان کرد: : ۲۵ کنگره در استان‌های مختلف کشور برگزار شده است و برطبق تصمیمات صورت گرفته قرار است  از سال آینده کنگره‌های استانی در شهریورماه برگزار  شود.

 نمازی همچنین گفت: بنا به دلایلی تا کنون در استان‌های  کردستان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی، همدان، لرستان و قم  کنگره برگزار نشده است و اگر نتوانیم در این استان‌ها کنگره برگزار کنیم، طبق توافق شورای مرکزی، شوراهای استانی آنها ترمیم می‌شود تا مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز