خبرگزاری کار ایران

رئیس پارلمان ماداگاسکار:

صلح در فلسطین برای کل خاورمیانه و جهان مفید است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۳۷۷

رئیس پارلمان ماداگاسکار گفت: گسترش خشونت‌ها وعدم درک متقابل دولت‌ها از یکدیگر در منطقه موجب اوج گیری تخریب وضعیت خاورمیانه شده لذا باید تمام طرف ها را به یکدیگر نزدیک کرده و به دنبال راه حل بین المللی برای حل بحران فلسطین باشیم.

به گزارش ایلنا، راکوت ناکاتو مانانا، در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین ،گفت: از نطق تاریخی آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین از پارلمان جمهوری اسلامی برای برگزاری این کنفرانس تشکر می‌کنم.

رئیس پارلمان ماداگاسکار ادامه داد: متاسفانه شاهد گسترش خشونت‌ها وعدم درک متقابل دولت ها از یکدیگر در منطقه هستیم که اوج گیری آن باعث تخریب وضعیت خاورمیانه شده لذا باید تمام طرف ها را به یکدیگر نزدیک کرده و به دنبال راه حل بین المللی برای حل بحران فلسطین باشیم.

او در ادامه با تاکید بر صورت گرفته ابتکار صلح عنوان کرد: ماداگاسکار تلاش دارد تا دولت ها را به یکدیگر نزدیک کند تا بحران فلسطین خاتمه یابد و صلح در خاورمیانه که به عنوان یک موضوع درجه یک برای کل جهان است برای همیشه خاتمه یابد.

رئیس پارلمان ماداگاسکار گفت: کشور من به عنوان عضو ناظر تلاش دارد به فلسطین به عنوان طرف حق نگریسته و از آن حمایت کند چرا که در نهایت صلح به وجود آمده برای کل خاورمیانه مفید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز