خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس عمان:

حمایت از فلسطین برای ایجاد کشوری با پایتختی قدس واجب است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۳۶۸

رئیس مجلس عمان گفت: ملت فلسطین مورد تجاوز قرارگرفته و کانون اشغالگر در قدس به دنبال نادیده گرفتن حقوق این ملت است درحالی‌که فلسطینی‌ها تنها از سرزمین خود دفاع می‌کنند، تروریست شناخته می‌شوند اما این درست نیست چون آن‌ها صرفاً به دنبال دفاع هستند.

به گزارش ایلنا، خالد هلال بن ناصر المعولی در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین  با بیان اینکه امروز مسیر فلسطین در راه دشواری قرار گرفته گفت: رنج های ملت فلسطین در حال افزایش است.

رئیس مجلس عمان در ادامه تصریح کرد: ملت فلسطین مورد تجاوز قرارگرفته و کانون اشغالگر در قدس به دنبال نادیده گرفتن حقوق این ملت است درحالی‌که فلسطینی‌ها تنها از سرزمین خود دفاع می‌کنند، تروریست شناخته می‌شوند اما این درست نیست چون آن‌ها صرفاً به دنبال دفاع هستند.

وی افزود: برخی کشورهای اسلامی باید از پراکندگی دور شده و با شتاب به رویدادهای پیش‌آمده فکر کنند چون اهداف صهیونیست‌ها ادامه فعالیت شهرک‌سازی‌ها است لذا باید برای کاهش رنج فلسطین و مقدسات مسجدالاقصی تلاش کنیم.

رئیس مجلس عمان در پایان بابیان اینکه رفتار اسرائیل موجب تهدید امنیت جهانی است خاطرنشان کرد: حمایت از آرمان‌های فلسطین برای ایجاد کشوری به پایتختی قدس و به‌دوراز تفرقه میان مسلمانان واجب است و ما می‌خواهیم فلسطینیان به‌صورت متحد بوده و همگی با دوستی در کنار هم زندگی کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز