خبرگزاری کار ایران

پروازی به ایلنا خبر داد؛

جزییات دیدار اعضای مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با حجت‌الاسلام ناطق نوری

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۳۳۵

سخنگوی مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب گفت: عصر روز گذشته اعضای مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با حجت‌الاسلام ناطق نوری دیدار داشتند.

حجت‌الاسلام پروازی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره دیدار مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با حجت‌الاسلام ناطق‌نوری گفت: در دیداری که عصر روز گذشته صورت گرفت، اعضای مجمع دیدگاه‌ها و نطقه‌نظرات خود را با حجت‌الاسلام ناطق نوری در میان گذاشتند.

او ادامه داد: حجت‌الاسلام ناطق نوری نیز توصیه‌هایی در باب وجود تحزب در کشور بیان کردند، ایشان معتقد هستند که بدون کار حزبی نمی‌توان راه به جایی برد و برای رسیدن به سامان حکومتی باید احزاب وجود داشته باشند.

پروازی افزود: آقای ناطق نوری تاکید کردند بدون کار حزبی فعالیت‌ها ابتر خواهند ماند و ضروت دارد یک حزب قوی و برنامه‌دار در کشور وجود داشته باشد و ابراز امیدواری کردند که مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب این‌گونه باشد.

او گفت: حجت‌الاسلام ناطق‌نوری انتقاداتی نیز به احزاب غیرفعال متعدد که در کشور وجود دارد،  داشتند و بیان کردند که احزاب باید کاربرد داشته باشند.

سخنگوی مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب عنوان کرد: از حجت‌الاسلام ناطق‌نوری درخواست کردیم که دیدارهای مستمری با وی داشته باشیم و نماینده‌ای از مجمع با او درارتباط باشد، ایشان هم با روی باز پذیرفتند و گفتند که هرگاه شما آمادگی داشته باشید، مشکلی نیست. ایشان همچنین صحبت‌هایی را فرمودند که ضرورت امروز فضای سیاسی کشور است. 

او افزود: حجت‌الاسلام ناطق نوری معتقد هستند که بدون کار حزبی فعالیت‌های سیاسی ابتر خواهد ماند و وجود یک حزب قوی و قدرتمند در کشور لازم است.

نمازی در مورد فعالیت‌های مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب گفت: در هر صورت ما باید آمادگی برگزاری کنگره را داشته باشیم برای همین هم درصدد جذب افراد برای مجمع هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز