خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در اجلاس انتفاضه:

رژیم صهیونیستی به‌دنبال رخنه در کشورهای منطقه است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۱۰

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: این همایش ماموریتی سنگین در بازآفرینی وفاق مسلمانان با محوریت حمایت جدی از ملت عزیر فلسطین برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای ششمین اجلاس همایش انتفاضه ضمن عض سلام خوش‌آمد به رهبر معظم انقلاب، سران و مسئولان کشورهای میهمان و همچنین مسئولان کشورمان با اشاره به تاکید ویژه قانون اساسی ایران بر حمایت از مظلومان، اعلام کرد: بی‌تردید مردم شریف فلسطین در این عده و زمانه سرآمد مظلومیت هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

او گفت: از جانب دیگر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) در خطابات خود مکرراً و در وصیت‌نامه سیاسی خویش موکداً همگان را به حمایت بی‌دریغ از ملت فلسطین و مبارزه شجاعانه با استکبار و غده سرطانی منطقه یعنی صهیونیسم سفارش کرده و مجلس شورای اسلامی درجهت تحقق این افکار بلند، قانونی در جهت حمایت همه‌جانبه از ملت فلسطین تصویب کرد که تشکیل این اجلاس از ثمرات آن است.

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به حضار در اجلاس انتفاضه خاطرنشان کرد: اینک در شرایطی قرار داریم که ملت عزیز فلسطین در مظلومیت مضاعف قرار گرفته‌اند؛ از طرفی رژیم بدخیم صهیونیستی فشارهای خود را بر این امت تشدید می‌کند. به‌طوری که برخلاف همه نظامات حقوق بشری و حتی معاهدات سست گذشته خود، با تصویب کنیست شهرک‌سازی در کرانه باختری و قدس را افزایش داده است و از طرفی با نهایت پلیدی آشفتگی امنیتی منطقه را دامن زده تا جایی که با گستاخی مساعدت به گروه‌های تروریست را اعلام می‌کند، به این قصد که کشورهای اسلامی را دچار فرسایش درونی کند.

رییس قوه مقننه یادآور شد: مهم‌تر آن‌که با انگیزه موذیانه به‌دنبال رخنه در کشورهای منطقه است تا آنان جای دشمن اصلی را با دشمن موهوم و فرضی بدل کند و از این طریق فضای تفرق در منطقه را افزایش داده و فرصت تنفس شیطانی کسب کند.

او خاطرنشان کرد: بنابر این همایش انتفاضه در چنین متن حساسی ظهور یافته و ماموریتی سنگین در بازآفرینی وفاق مسلمانان با محوریت حمایت جدی از ملت عزیر فلسطین برعهده دارد.

لاریجانی در پایان تصریح کرد: از خداوند متعال توفیق در تحقق این قصد تعالی‌بخش را خواستاریم. از همه سروران گرامی به‌خصوص میهمانان عزیر فلسطینی و نیروهای مقاومت که دعوت مجلس شورای اسلامی را پذیرفتند، سپاسگذارم و قدردان مراحم آنان‌ام و از محضر شریف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته) تقاضا دارم با سخنرانی خویش، آغازگر مبارک این همایش باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز