خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرمانداری تهران:

مقدمات قانونی صدور گواهی عدم سوءپیشینه داوطلبان انتخابات شوراها فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۹۳۸

دفاتر پلیس + ۱۰ در محدوده شهر تهران، بر اساس درخواست شخصی داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، می‌توانند فرایند صدور گواهی عدم سوء پیشینه را به جریان انداخته تا پس از مراحل قانونی نسبت به ارایه گواهی عدم سوء پیشینه اقدام شود.

به گزارش ایلنا، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران، با اعلام این خبر، بر لزوم ارایه گواهی عدم سوءپیشینه توسط متقاضیان ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید کرد.

"علی اصغر ناصر بخت" افزود: بنا بر صراحت قانونی بند ۳ ذیل ماده ۲۶ قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران، ارایه گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد در هنگام ثبت نام الزامی است.

وی تصریح کرد: تمامی افرادی که تمایل و قصد ثبت نام به عنوان داوطلب در  پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران و روستا ها دارند ، از تاریخ انتشار این اطلاعیه تا زمان شروع زمان ثبت نام، فرصت دارند به دفاتر پلیس + ۱۰ در تهران، مراجعه و اقدام لازم برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه معمول نمایند.

ناصربخت تاکید کرد: به دلیل زمانبر بودن گواهی مذکور، متقاضیان باید به قید فوریت ، اقدام لازم را در این خصوص بعمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز