خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر دفاع و دبیر شورای عالی امنیت ملی؛

نخستین همایش سازمان دفاعی دانش بنیان فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۹۳۶

نخستین همایش سازمان دفاعی دانش بنیان با شعار "اقتدار ملی، سازمان دفاعی دانش بنیان" با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، و شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی فردا در دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ایجاد درک مشترک برای دستیابی به سازمان دفاعی دانش بنیان، زمینه سازی جهت تولید، اشتراک و بکارگیری دانش های نوظهور، ایجاد فضای مناسب برای حمایت هرچه بهتر از شرکت های دانش بنیان و شبکه سازی آنان در راستای تحقق پروژه های دفاعی از اهداف برگزاری این همایش می باشد.

در این همایش علاوه بر ارائه مقالات، چندین نشست تخصصی در راستای شناسایی فرصت ها و چالش های سازمان دفاعی دانش بنیان در قالب کارگاههای تخصصی برگزار می شود. همچنین در این نشست ها  موضوعاتی از قبیل چگونگی ایجاد و حمایت از شرکت های دانش بنیان در سطح کشور و شبکه سازی آنها، فرصت های حاکمیت شرکتی، به کارگیری صحیح سرمایه های انسانی در سازمان های دفاعی، ارتباطات صنعت و دانشگاه، دفاع همه جانبه و در نهایت پایداری اقتصادی و اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز