خبرگزاری کار ایران

تولیت آستان قدس رضوی:

احداث خط ۲ قطار شهری مشهد جلوه بارز ما می‌توانیم است/باید به جوانان برومند و کارآمدی نظام تکیه کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۹۱۴

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه خط ۲ قطار شهری مشهد جلوه بارز "ما می‌توانیم" است گفت: این تلاش امروز هم در جهت کمک به زائر و مجاور حضرت رضا(ع) است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست خط دو قطار شهری مشهد اظهار داشت: از همه دست‌اندرکاران این پروژه که در راستای رفاه حال زائران و مجاوران مضجع نورانی امام رضا(ع) است تشکر می‌کنم، این تلاش که جلوه "الذین جاهدوا فینا" است مدیریت جهادی است.

وی گفت: مدیریت جهادی چندین شاخص عمده دارد که یکی از آنها برای خدا تلاش کردن است و دیگری دگرخواهی در پرتو خداخواهی است و خدمت به دیگران را قرب به ذات پروردگار تلقی کردن و سوم اینکه در مقابل خود موانع را از میان برداریم.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: اگر حرکتی، حرکتی معمولی باشد جهادی نیست، راه رفتن معمولی، راه رفتن معمولی است اما اگر این تلاش و گام نهادن، توام با یک انگیزه باشد و به یک حقیقت و افق روشن معطوف باشد این نگاه و این تلاش، تلاش مجاهدانه و مدیریتی متفاوت است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه در کشور ما به تعبیر مقتدای بصیرت آفرینمان امکانات و نیروی انسانی و ظرفیت کم نداریم ادامه داد: آنچه ضرورت دارد آن است که با یک نگاه ژرف به آینده و با یک مدیریت جهادی با استفاده از همه نیروی انسانی و به ویژه نیروی جوان، بسیاری از گره‌ها گشوده شود و ملت بزرگ ایران و مردان و زنان این کشور، این توانایی را دارند که گره‌ها را بگشایند و این حرکت امروز، محصول همکاری عزیزان بسیج و سپاه و شورای شهر مشهد است.

وی گفت: این حرکت، جلوه‌ای از ما می‌توانیم است، می‌توانیم بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم و باید به جوانان برومند و کارآمدی نظام تکیه کنیم و این مشکلات از پیش پای مردم برداشته شود؛ امروز پرچمداری خدمت به مردم و محرومان و نیازمندان را امام و رهبری بزرگوار برافراشته‌اند، اعتقادو باور عمیق ما این است که بسیاری آماده هستند که همچون دوره ۸ ساله دفاع مقدس در صحنه حضور داشته باشند.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در منشور ۷ بندی خود توجه به مستضعفان و زائران را تاکید داشته‌اند؛ این تلاش امروز هم در جهت کمک به زائر و مجاوران حضرت رضا(ع) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز