خبرگزاری کار ایران

رییس‌جمهور در جلسه هیات دولت:

امیدوارم حاصل این استیضاح هماهنگی بیشتر دو قوه باشد/راه تعالی کشور همدلی و اتحاد نیروهای وفادار به انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۵۷۸

رییس‌جمهور از رییس، هیات رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با اعتماد مجدد به وزیر راه و شهرسازی استمرار خدمات ارزنده‌ای را که در این وزارت انجام شده است، فراهم نمودند، تشکر کرد و اعضای دولت را به تقویت ارتباط و تعامل گسترده‌تر با نمایندگان ملت توصیه نمود.

به گزارش ایلنا،‌ حجت الاسلام حسن روحانی شامگاه یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی افزود: استیضاح، حق قانونی مجلس است و امیدوارم حاصل این استیضاح هماهنگی بیشتر بین دو قوه و سرعت افزون­ تر در اجرای سیاست­‌های وزارت راه و شهرسازی برای خدمت به مردم باشد.

روحانی راه پیشرفت و تعالی کشور را در همدلی، هماهنگی و اتحاد نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد که این اتحاد عامل مهمی در شکست افراطی ­گری است.

رییس­‌جمهور اعتماد مجلس شورای اسلامی را نقطه روشن شرایط سیاسی کشور و نشانه‌ای از عملکرد همدلانه مجلس و تعامل نزدیک­تر دولت و مجلس برشمرد و بر ضرورت تقویت این همبستگی تأکید کرد.

روحانی همچنین از تلاش­‌های وزیر نیرو و همکاران ایشان در ترمیم مشکلات ناشی از بارندگی­‌های اخیر در حوزه آب و برق تشکر کرد و بر پیشگیری از وقوع قطع آب و برق و مضاعف کردن تلاش‌ها بویژه در استان خوزستان توصیه نمود.

در ادامه جلسه، هیات وزیران با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر صدور مجوز امضای موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزی «نوردوز – مغری» موافقت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز