خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی در اراک:

جناح‌های سیاسی دیگر کشش مسئولیت‌پذیری رسالت‌های انقلاب را ندارند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۵۶

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جناح‌های سیاسی نشان دادند که دیگر کشش مسئولیت‌پذیری رسالت‌های انقلاب را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اراک با بیان مطلب فوق گفت: شرایط کشور را در آستانه انتخابات مناسب می‌بینم. با حضور رئیس جمهور در عرصه انتخابات رقابت خوبی بین کاندیداها شکل خواهد گرفت و کاندیداهای دولتی و  غیردولتی به صورت جدی وارد عرصه می‌شوند.

محسن رضایی با اشاره به مشکلات کشور گفت: با راهکارهای جناحی نمی‌توان مشکلات را پشت سر گذاشت، انقلابی‌گری در شرایط فعلی با گذشته متفاوت است، مسائل فرهنگی امروز با گذشته متفات است. باید امروز با کمک ارزش های انقلاب بازهم کشور را متحول کنیم.

وی افزود: جناح‌های سیاسی نشان دادند که دیگر کشش مسئولیت‌پذیری رسالت‌های انقلاب را ندارند. باید به انقلابی‌گری برگردیم. ممکن است بگویند مگر ما ، روسای جمهور و مجالس قبلی انقلابی نبوده ایم؟چرا اما برای زمان خودش. ما باید دوباره انقلابی شویم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

رضایی با اشاره به این مطلب که هر انقلابی یک رهبر دارد، گفت: این انقلاب تحت رهبری آیت‌الله خامنه‌ای به راه خود ادامه می‌دهد. در بیشتر انقلاب‌ها راه هدایت را کج کرده‌اند، اما در انقلاب ما رهبری ادامه راه امام را می‌رود.

وی موضوع اصلی جامعه امروز را اقتصاد عنوان کرده و افزود: هر مقطعی شرایط خاص خود را دارد. در شرایط فعلی ما در ایستگاه اقتصاد قرار داریم و دشمن می‌خواهد ما را در این ایستگاه زمین گیر کند.

وی با اشاره به تهدیدهای ترامپ و وضع تحریم‌های جدید گفت: ما قصد جنگ افروزی با هیچ کشوری  را نداریم چرا که این کشور با حکمت اداره می‌شود. ما راه پیشرفت کشور را پیدا و هزینه آن را نیز پرداخت کرده‌ایم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلات ناشی از خصوصی‌سازی در کشور و استان گفت: واگذاری امکانات دولتی از دوره احمدی‌نژاد آغاز شده است، خصوصی‌سازی نتوانسته در کشور موفق باشد و کارخانه‌های استان بلاتکلیف هستند؛ چراکه کارخانه‌ها به افرادی واگذار شده‌اند که شرایط لازم را نداشته‌اند. اگر شرایط مناسب در ماه‌های آینده فراهم نشود، کارخانه‌های واگذار شده مجددا به دولت بازگردانده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز