خبرگزاری کار ایران

تشکر وزیر راه و شهرسازی از برخی نمایندگان مجلس/ درخواست قاضی‌پور برای قرائت اسامی نمایندگان آذری زبان حامی آخوندی

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۵۱

وزیر راه و شهرسازی از حمایت برخی فراکسیون‌ها و نمایندگان مجلس از او تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، عباس آخوندی در ابتدای نشست علنی نوبت بعدازظهر بجای صحبت پایانی، از چندنفر از نمایندگان مجلس تقدیر و تشکر کرد.

این درحالی بود که هنوز ۶۷ دقیقه از مهلت سه ساعته دفاع وزیر راه و شهرسازی در جلسه استیضاح باقی مانده بود.

عباس آخوندی بجای آنکه بیش از یک ساعت در دفاع از خود نطق کند، حدود دو دقیقه از تعدادی از نمایندگان تشکر کرد اما با فریادهای اعتراض آمیز نادر قاضی پور نماینده اصولگرای ارومیه که از استیضاح کنندگان نیز هست، مواجه شد.

آخوندی اعلام کرد: اینجا از اعضای کمیسیون عمران، آقای رضایی کوچی رییس این کمیسیون و دیگر نمایندگان ازجمله عبدالکریم حسین‌زاده تشکر می‌کنم.

او همچنین از اعضای فراکسیون امید مجلس نیز تقدیر و تشکر کرد.

با این حال هنگامی که نوبت به تشکر از نمایندگان استان آذربایجان شرقی رسید، نماینده ارومیه با فریادهای مکرر اعتراض خود را اعلام کرد.

بر این اساس هنگامی که وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۱۳ نفر از نمایندگان استان آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای از عملکرد او در وزارت راه و شهرسازی حمایت کردند، قاضی پور نسبت به او اعتراض کرد و خواستار قرائت نام این نمایندگان شد.

آخوندی نیز اعلام کرد که آقای شهاب‌الدین بی‌مقدار نماینده تبریز این اسامی را قرائت خواهند کرد.

با این حال هنگامی که بی‌مقدار اقدام به قرائت اسامی ۱۳ نماینده آذربایجان شرقی کرد که در بیانیه از عملکرد وزیر راه و شهرسازی حمایت کردند، اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس به دلیل مغایرت این مسئله با آیین نامه داخلی مجلس امکان قرائت بیانیه میسر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز