خبرگزاری کار ایران

عادل الجبیر بار دیگر مدعی شد:

تهران حامی تروریسم در منطقه است/ ترامپ ایران را مهار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۲۵

وزیر خارجه عربستان سعودی در ادامه ادعاهای خود علیه ایران بار دیگر این کشور را حامی تروریسم معرفی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل ازپایگاه خبری النشره، «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی در کنفرانس امنیتی مونیخ بار دیگر ادعاهای بی‌اساس خود علیه ایران را تکرار کرده و این کشور را حامی تروریسم خواند.

وی همچنین تاکید کرد عربستان برای مسائل امنیتی و مشکلات منطقه‌ای آماده همکاری با کشورهای منطقه است.

وزیر خارجه عربستان تاکید کرد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به ضرورت خلاص شدن منطقه از وجود داعش و تروریسم آگاه است و وی توانایی مهار ایران را دارد.

الجبیر همچنین در ادامه ادعاهای خود افزود ایران بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان است و در داخل نیز به حقوق شهروندی احترام نمی‌گذارد.

وی همچنین طی مواضعی بی‌اساس، ایران را متهم به قاچاق اسلحه به یمن و قرار دادن آن در اختیار انصارالله کرد و افزود این اقدام ایران بر خلاف قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل است.

وزیر خارجه عربستان همچنین ایران را متهم به دخالت برای تغییر نظام در کشورهای خاورمیانه کرد و افزود تا زمانی که ایران رویکرد خود را تصحیح نکند نمی‌توان برای مشکلات خاورمیانه از جمله یمن راه‌حلی پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز