خبرگزاری کار ایران

تابش با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد؛

مواضع ناپخته دولتمردان ایالات متحده، ما را از دوستی با ملت آمریکا بازنمی‌دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۶۹۱

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش با صدور پیامی، ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه، نقش ورزش در عرصه تحکیم پیوندها و دوستی‌ها بین مردم و ملت‌ها، فارغ از مسائل سیاسی را ستود.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

به نام خدا

پیروزی مقتدرانه و قهرمانی غرورآفرین کشتی‌گیران عزیز کشورمان برای ششمین بار متوالی، در مسابقات جام جهانی کشتی که با حضور مدعیان قدرتمند این رشته ورزشی حاصل شد، موجی از شادی و غرور را در دل ایرانیان شرافتمند برانگیخت.

این پیروزی را خدمت ملت بزرگوار ایران و قهرمانان ملی‌پوش و غیور تبریک عرض می‌کنم و مراتب تقدیر و تشکر خود و نمایندگان مردم را از مربیان، کادر فنی، مسئولان و همه دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد جهانی ابراز می‌دارم و میزبانی خوب مرزداران غیرتمند کرمانشاهی را می‌ستایم.

حضور تیم آمریکا در این مسابقات و پیروزی ایران از جهات دیگری هم حائز اهمیت است و آن تجلی اراده معطوف به قدرت و خواست مردم در دیپلماسی که توسط دولتمردان هوشمند ما تحقق یافت و پیامی بود به مردم آمریکا که نابخردی و مواضع ناپخته دولت‌مردان آنها ما را از اعمال سیاست‌های راهبردی و احترام و دوستی با ملت آمریکا بازنخواهد داشت و همچنین بازتاب نقشی که ورزش در عرصه تحکیم پیوندها و دوستی‌ها، فارغ از مسائل سیاسی بین مردم و ملت‌ها ایفا می‌کند.

خداوند را برای کسب همه این توفیقات توسط قهرمانان کشتی و ملت شریف ایران سپاسگزاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز