خبرگزاری کار ایران

در دیدار سفیر ایران در باکو مطرح شد؛

سفر رئیس جمهور آذربایجان به تهران در ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۴۳۹

سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با وزیر کشور جمهوری آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، جواد جهانگیرزاده در این ملاقات با اشاره به سفر چند ماه قبل وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران به باکو گفت: طرف ایرانی علاقه‌مند به توسعه همکاری‌ها و مراودات در زمینه‌های تخصصی دو وزارت کشور است و آقای رحمانی فضلی بر اساس دعوت کتبی منتظر سفر آقای رامیل اوسوب‌اف به تهران هستند. 

رامیل اوسوب‌اف وزیر کشور جمهوری آذربایجان نیز ضمن تقدیر از دعوت وزیر ایرانی و با اشاره به پیشرفت خوب در همه عرصه‌های مناسبات دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان تأکید کرد که ایران و آذربایجان دو کشور دوست و برادر و دارای مشترکات عمیق دینی، تاریخی و فرهنگی هستند و تحکیم مناسبات طرفین باعث هرچه نزدیک‌تر شدن دو ملت برادر خواهد شد.

او افزود: مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری و همچنین مبارزه با جنایات‌سازمان‌یافته به ویژه قاچاق مواد مخدر از محورهای مورد تأکید دو وزیر کشور برای تقویت همکاری‌های دوجانبه است. 

سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر قریب‌الوقوع وزیر محترم دادگستری کشورمان به باکو که مدتی نیز مسئولیت وزارت کشور را بر عهده داشته‌اند، دیدار با وی را فرصتی برای مشورت جهت همکاری‌های دوجانبه دانست که با علاقه‌مندی مورد استقبال طرف آذری قرار گرفت.

برنامه‌های آتی همکاری‌های دو کشور به ویژه سفر ماه آینده رئیس جمهور آذربایجان به تهران نیز در این ملاقات مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز