خبرگزاری کار ایران

رحیمی در تذکر شفاهی:

رزومه مدیرعامل آتش‌نشانی را منتشر کنید تا افکار عمومی معیار شهرداری برای انتخاب مدیران را بداند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۷۳۶

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش شهردار تهران درباره حادثه پلاسکو گفت: کافی است رزومه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران را برای مردم منتشر کنید تا افکار عمومی معیارهای شما را برای انتخاب مدیران در مناصب مهم و حیاتی بدانند و میزان اهمیت به جان و مال شهروندان بی‌امان را در نگاه و رویکرد مدیریتی شما ببینند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علیرضا رحیمی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با عرض تسلیت به‌مناسب فرارسیدن ایام فاطمیه، اعلام کرد: مردم و نمایندگان تهران همراه با خانواده‌های عزیز داغدار غم شهادت آتش‌نشانان فداکار حادثه پلاسکو هستند و این عزیزان چه مظلومانه در آتش سوءمدیریت به شهادت رسیدند.

او با اشاره به گزارش‌های سه‌گانه‌ای که توسط کمیسیون‌های عمران، شوراها و کمیته منتخب مجمع نمایندگان استان تهران تهیه و در صحن قرائت شد، گفت: این گزارش‌ها بیانگر بی‌توجهی و بی‌مبالاتی دستگاه‌های ذی‌ربط از ماه‌ها و سال‌های پیش از این حادثه بود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ارزیابی کارشناسی و حرفه‌ای، حادثه پلاسکو ماه‌ها قبل از وقوع این حادثه قابل پیش‌بینی بود و اسف‌بار اینکه مسئولان مدیریت بحران تهران و شهرداری در مواجهه با کمیسیون‌ها و مجلس، روش نمایشی و فرافکنی را در پیش گرفتند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار مردم مسئولیت‌پذیری مدیران در خط مقدم مدیریت بحران تهران بود اما گزارشی که به مجلس ارائه شد، به‌دلیل فرافکنی و تکرار کلیات، منجر به درخواست تهیه گزارش ملی از حادثه گردید.

او خطاب به مسئولان شهرداری تهران گفت: کافی است رزومه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران را برای مردم منتشر کنید تا افکار عمومی معیارهای شما را برای انتخاب مدیران در مناصب مهم و حیاتی بدانند و میزان اهمیت به جان و مال شهروندان بی‌امان را در نگاه و رویکرد مدیریتی شما ببینند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح «آشتی ملی» اعلام کرد: در شرایطی که بحران‌های بین‌المللی و تغییرات فزاینده در کشورها، ضرورت اتخاذ مواضع هوشمندانه ملی را دوچندان کرده، همدلی و همبستگی ملی بهترین مولفه برای مقابله با تهدیدها و بحران‌های خارجی است.

او همچنین خاطرنشان کرد: گفت‌وگوی ملی و همگرایی جریان‌ها و سلایق سیاسی با محوریت منافع ملی راه مستقیم به همبستگی ملی است و امروز قانون اساسی، رهبری معظم و منافع ملی کشور حلقه اتصال دیدگاه‌ها و جریان‌های سیاسی مختلف و دلسوزان انقلاب و کشور هستند؛ هوشمندی، انعطاف‌پذیری، شهامت و صداقت و بزرگان سیاسی برای پیشگامی در مسیر تحقق گفت‌وگوی ملی  و وحدت‌آفرین اقدامی مبارکی برای تقویت آرامش در فضای سیاسی و ارتقای امنیت ملی کشور به‌شمار می‌رود.

رحیمی در پایان تصریح کرد: تهدیدات متوهمانه ترامپ و تیم نوپای کاخ سفید نسبت به ملت بزرگ ایران، بازی با دم شیر است و ایران بزرگ مهد دلیرمردانی است که بارها در طول تاریخ شهامت و دلاوری خود را به رخ بدخواهان کشیده و ترامپ باید بداند که آزموده را آزمودن خطاست. من جرب المجرب حلت به الندامة

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز